Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری وزیر علوم گفت: اعتبار کمی در بودجه ۹۹ برای پرداخت پاداش پایان خدمت افرادی که تا آخر ۹۸ در زیرمجموعه‌های وزارت علوم بازنشسته می‌شوند دیده شده اما معمولا از اعتبارات متمرکز دولت برای پرداخت پاداش به دستگاه‌ها کمک می‌شود.

محمد تقی نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با وضعیت بودجه‌ای که در سال آینده پیش بینی می‌شود عدد کمی برای پرداخت پاداش پایان خدمت افرادی که در دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۹۸ بازنشسته شده‌اند دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما باوجود اعتبار کم، روال کار در پرداخت پاداش‌های پایان خدمت بازنشستگان به این شکل است که معمولا فقط همان رقمی که در قانون بودجه سالانه برای پرداخت پاداش خدمت کارکنان دیده شده است داده نمی‌شود، بلکه از ردیف اعتبارات متمرکزی که دولت دارد به تمام دستگاه‌ها برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آنها کمک می‌شود.

*دولت بودجه لازم برای پاداش خدمت بازنشستگان را به دستگاه‌ها پرداخت می‌کند

نظر پور گفت: این کمک شامل همه حال همه دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌شود. 

وی درباره رقم پیش بینی شده لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان امسال، گفت: دانشگاه‌ها باید همه اطلاعات مربوط به بازنشستگان خود را به وزارتخانه اعلام کنند و سپس با جمع بندی این اطلاعات، بتوانیم رقم مورد نیاز را محاسبه و اعلام کنیم.

 معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: بنابراین امیدواریم در سال ۹۹ هم مانند سال ۹۸ این اتفاق رخ دهد و دولت بتواند اعتبار کمکی پرداخت پاداش پایان خدمت را به دستگاه‌ها پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر علوم فناوری آموزش مدیریت بازنشسته پایان خدمت برای پرداخت پاداش پایان خدمت تحقیقات و فناوری خدمت بازنشستگان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟