Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-30@05:29:44 GMT

انگلیس هم هشدار مسافرتی به آمریکا صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۹۳۴۴

صراط:

وزارت خارجه انگلیس نیز در اقدامی پیشگیرانه برای عدم شیوع ویروس کرونا، برای شهروندانش هشدار سفر به آمریکا صادر کرد.

 به گزارش فارس  وبگاه «وزارت خارجه انگلیس» نوشت: با بروزرسانی هشدارهای مسافرتی، نام آمریکا را هم به فهرست خود اضافه کرد.

در بیانیه این وزارتخانهدر این زمینه آمده است: « به دنبال تصمیم دولت آمریکا و اعمال محدودیتهای مسافرتی به انگلیس و ایرلند، ما نیز به شهروندان خود عدم سفر به آمریکا جز در موارد ضروری را توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نوشته این وبگاه، این توصیه مسافرتی از فردا دوشنبه لازم الاجراست.

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که ممنوعیت پرواز از کشورهای اروپایی به آمریکا بسط خواهد یافت و از روز سه‌شنبه شامل انگلیس و ایرلند نیز خواهد شد.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه» وی که در یک نشست خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد،‌ افزود: «شهروندان آمریکایی که در انگلیس و ایرلند هستند می‌توانند به خانه بازگردند. ساکنان قانونی این امکان را دارند و آنها از طریق فرودگاه‌هایی خاص به آمریکا باز خواهند گشت.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت خارجه انگلیس ویروس کرونا هشدارهای مسافرتی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بیش از ۱۰۰ قانون‌گذار انگلیس درباره عواقب دیپلماتیک جنگ غزه بر روابط با اسرائیل

افزون بر ۱۰۰ قانون‌گذار انگلیس از احزاب سیاسی مختلف، طی نامه‌ای مشترک خطاب به «دیوید کامرون» وزیر امور خارجه این کشور با اشاره به بحران انسانی در غزه و نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه در این باریکه، بازنگری در روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

 در این نامه که به امضاء ۱۱۵ نماینده مجلس عوام انگلیس رسیده، آمده است: غزه در آستانه قحطی قرار دارد. اوضاع به‌حدی وخیم است که احتمالا قحطی در شمال غزه رخ داده است. تا به امروز، ۲۷ کودک و ۳ بزرگسال در این منطقه از گرسنگی و کم آبی جان خود را از دست داده‌اند.

این نامه می‌افزاید: در شمال غزه، ۷۰ درصد از جمعیت با شدیدترین سطح از کمبود مواد غذایی مواجه هستند و به خوردن دانه پرندگان، خوراک حیوانات و علف متوسل شده اند. آنها همچنین برای دسترسی به لوله‌های آب برای آشامیدن و شست‌وشو به حفاری در خاک روی آورده‌اند.

نویسندگان نامه یادآور شدند: در ۱۳ فوریه ۲۰۲۴، شما اعلام کردید که اگر اسرائیل با ورود آب و غذا به غزه مخالفت کند، قوانین بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده است. با توجه به اینکه اسرائیل از تغییر رویکرد خود امتناع ورزیده و بحران انسانی در غزه کاهش نیافته است، بریتانیا باید نشان دهد که تداوم این وضع با پیامد‌های دیپلماتیک مواجه است.

آنها بر همین اساس از سرگیری کمک‌های مالی انگلیس به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را خواستار شدند تا این سازمان «به کار نجات جان‌ها که اکنون حیاتی‌تر از همیشه است، به ویژه در پرتو زمینه قحطی و گرسنگی ادامه دهد.»

قانون‌گذاران انگلیس تاکید کردند: از اسرائیل بخواهید که مطابق با قوانین بشردوستانه بین المللی از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی استفاده نکند. همچنین یک ضرب الاجل در عرض چند هفته و ترجیحا چند روز برای اسرائیل تعیین کنید تا به دستورات دیوان بین المللی دادگستری از جمله تسهیل دسترسی کامل به کمک‌های بشردوستانه، پایبند باشد، در غیر این صورت با عواقب جدی برای روابط بریتانیا و اسرائیل مواجه خواهد شد.

این برای دومین بار طی یک هفته گذشته است که نمایندگان مجلس عوام انگلیس در نامه به وزیر امور خارجه این کشور افزایش فشار‌ها علیه رژیم صهیونیستی را خواستارند. هشتم فروردین ۱۳۴ تن از نمایندگان مجلس عوام و اعیان انگلیس طی نامه‌ای مشترک خواستار تحریم تسلیحاتی اسرائیل شدند.

البته گفته می‌شود که وزیر امور خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را ندهد و تابع قوانین بین‌المللی نباشد، همکاری‌های تسلیحاتی با این رژیم متوقف خواهد شد.

بر اساس گزارش دیلی تلگراف، کامرون در مذاکرات اخیر به مقامات اسرائیلی گفته است که اگر زندانیان حماس در اسرائیل (فلسطین اشغالی) از دسترسی به ملاقات با صلیب سرخ محروم شوند، ممکن است «تحریم‌های تسلیحاتی» وضع شود.

رژیم صهیونیستی طی نزدیک به ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه انداخته است. این رژیم تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد دوشنبه گذشته، قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در این باریکه تصویب کرد. در این قطعنامه از تمام طرف‌ها خواسته شده که به توقف فوری درگیری‌ها در ماه رمضان احترام بگذارند، اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، باوجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۲ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۴ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • برکناری رئیس حزب متحد حزب حاکم انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • هشدار قانون‌گذاران انگلیس درباره عواقب جنگ غزه
  • هشدار بیش از ۱۰۰ قانون‌گذار انگلیس درباره عواقب دیپلماتیک جنگ غزه بر روابط با اسرائیل
  • هواشناسی هشدار زرد صادر کرد / این استان ها آماده باشند
  • بارش باران، وزش باد شدید و رعدوبرق تا سه شنبه/ برای ۷ استان هشدار صادر شد
  • بارش باران، ‌ وزش باد شدید و رعدوبرق تا سه شنبه | برای ۷ استان هشدار صادر شد
  • هواشناسی یزد هشدار سرمازدگی صادر کرد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران