Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:09:15 GMT

خاطره های رنگارنگ خانم مجری/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۹۸۶۱

فاطمه محمدی با انتشار این عکس نوشت: همه ی روزهای هفته دارد به آخرین روز سالش می رسد روزهایی که دیگر هیچ‌ وقت بر نمی گردند و تمام لحظاتشان خاطره شد، تلخ ودردناک ،شیرین ولذت بخش ،هرچه بود همه اش گذشت و رفت ونقشی بست بر صفحه ی خاطردلم...

اخبار چهره ها - این روزهازیاد گالری موبایل ویالب تابم را برگ می زنم،کتاب های ازقبل خوانده شده ویاحتی یادداشت های گاه وبیگاهم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

هرکدامشان دنیایی خاطره دارند ومن چقدر از دنیای رنگارنگ عجیب وغریب دور ورم غافل بودم...

ناگزیر تماس می گیرم برای تسلیت اماخجالت میکشم ازواژه همدردی آخرهرکس ازدنیای ما می رفت مادربزرگم میگفت بایدکنارشان بایستیم تادر غمشان شریک شویم ،او رسوم مردم داری راخوب بلدبود امامن این روزهابا فاصله درغم عزیزانم شریک می شود اماخدابهترمی داندکه قلب داغدارم کنارشماست...

فکرمی کردم ۹۸سال خوبی بودباهمه ی سختی هایش اما نمیدانم چراروزهای پایانیش ، زمستان زیبایش وانتظاردلچسب بهارش را اینگونه تلخ ودردناک دردفتر دلمان ثبت کرد!انگار زمستان همان فصل تنهایی ست برایمان!! ماانگار باید آمدن بهار را درخیابان ها لای سبزه هایِ گران قیمت گلفروشی هاو حوض های موقت ماهی گلی تحویل کنیم...نه کنج اتاق خانمان!

داشتم به عصبانیت و دلشکستگی که ازآدم هابود فکرمیکردم که یادم آمد همه اش رفت وگذشت وگاهی درپس ناباوری اتفاق های بد وبدتری هم درراه است...

راستش شاید انقدر غرق ساختن رویاهای فرداییم که امروز را رهاکردیم امامن دلم آمدن بهار وروزهای تازه وهوای زندگی می خواهد...

من کلمات زیادی دارم که هنوز ننوشتم...

راه هایی که نرفتم...

کتاب هایی که نخواندم...

غذاهایی که نپختم...

لبخندهایی که نزدم وحتی اشک هایی که نریختم...

زندگی شبیه همین باریکه نوراست که گاهی باشدت میخورد وسط مردمک چشم هایمان ،همین قدرقوی همین قدرسریع و همین قدربیخبر...

من شنیدم که با بهار روزهای خوب ما می رسد، شکوفه هاکه بیایند،باران که ببارد،عطربهارنارنج‌ که شهررا پرکند،شمعدانی ها گل بدهندودلبری کنند،همه چیز نو می شود حتی قلب خسته ی ما...

راستی موافقید دیگر بعد ازاین روزهای تلخ در حال زندگی کنیم نه در التهاب آینده...

فردا روشن است من باورش دارم، این نوید را قهقه ی کودکان می دهند وآواز پرندگان...

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجری تلویزیون مجری ایرانی فاطمه محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، یاد و خاطره‌ی شهیدان امیرمحسن حسن نژاد، حسین انتظاریان و حسین سرسنگی گرامی داشته شد.

حجت الاسلام دادآفرین سخنران این مراسم گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و هست.

حجت الاسلام دادآفرین گفت: از دست دادن یک جوان برای خانواده سخت است، اما شهادت مقامی است که انسان باید به آن غبطه بخورد نه اینکه غصه بخورد.

وی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: کسانی که امروز این توطئه‌ها را طراحی کردند در راس آن آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • حال خوب یک روز بهاری در البرز
  • جلوه گری شکوفه‌های بهاری در دل طبیعت بوئین میاندشت + فیلم
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!