Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:32:31 GMT

زمان دیدار مس سونگون با گیتی‌پسند مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۰۳۷۶

زمان دیدار مس سونگون با گیتی‌پسند مشخص نیست

زمان دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال کشور هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سازمان لیگ فوتسال کشور اعلام کرد: با اعلام سازمان لیگ فوتسال و با توجه به اطلاعیه شماره 6 ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا در ورزش و بر اساس تصمیمات متخذه در روز 21 اسفند ماه این ستاد مبنی بر لغو تمامی مسابقات ورزشی در کلیه رشته‌ها تا پایان فروردین 99، به اطلاع می‌رساند برنامه مرحله نیمه نهایی و نهایی پلی آف مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان‌ و برنامه مرحله نهایی پلی آف مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال کشور آقایان متعاقبا اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های مس‌سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان به دیدار نهایی راه یافنه‌اند که این بازی تکرار دیدار نهایی فصل گذشته است که به سود تیم مس‌سونگون ورزقان به اتمام رسیده بود.

تیم مس‌سونگون مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور بوده و به دنبال کسب سومین جام قهرمانی خود است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مس گیتی پسند تبریز فارس تبریز مس سونگون ورزقان فوتسال تبریز برتر فوتسال کشور لیگ برتر فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و در حالی که ازبکستان با نتیجه عجیب یک بر صفر در حال شکست از ویتنام بود، در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد و سپس در ثانیه‌های پایانی حساب کار را به سود خودش عوض کرد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2024 لقب بگیرد.
تیم ملی ایران ساعاتی پیش توانسته بود با پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی برسد و با این وصف یکی از دیدارهای نیمه نهایی میان ازبکستان و ایران برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو کشور تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است با صعود ازبکستان به مرحله نیمه نهایی 4 سهمیه آسیا در جام جهانی ازبکستان که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود، مشخص شد و حالا یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم شکست خورده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات