Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه کلانشهر اراک ضدعفونی و گندزدایی شد گفت: نیروهای مسلح نجات‌بخش کشور در روزهای سخت هستند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی شامگاه یکشنبه در بازدید از عملیات ضدعفونی سطح شهر اراک توسط شهرداری و سایر مجموعه‌ها با اشاره به حضور اقشار مختلف خدمت‌رسان اظهار داشت: حضور اقشار مختلف، نیروهای بسیجی، سپاه، ارتش، شهرداری و نیروهای داوطلب نشان از این دارد که هر زمانی که مردم ما مشکلی مواجه می‌شوند، هستند انسان‌های فداکاری که در صحنه حاضر می‌شوند و از وقت، مال و جان خود برای هم‌وطنان خود مایه می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده به همه این افراد خداقوت می‌گویم البته پاداش آنها نزد خداوند محفوظ است، اما ما هم به رسم ادب وظیفه داریم که از آنها تشکر کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: این افراد آمده‌اند که کل شهر را ضدعفونی و گندزدایی کنند، امیدواریم مردم هم کمک عملی به این افراد داشته باشند و با ماندن در خانه به پشت سر گذاشتن این شرایط کمک کنند.

اکرمی بیان کرد: در این مدت تمام شهرداری‌ها به ویژه شهرداری اراک واقعا زحمت کشیدند و پای کار بودند، همچنین جا دارد از جامعه روحانیت که هم‌اکنون اینجا حضور دارند و از مدت‌ها قبل وارد چرخه خدمت‌رسانی شده‌اند تشکر کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: همه به هم کمک می‌کنند و امیدواریم خداوند هم عنایت خود را بر این مردم و این خدمت‌رسانان ارزانی بفرمایند تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

اکرمی افزود: پیرو فرمان مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح از چند مدت پیش، نمایندگان ارتش در استان هم پای کار آمدند که جا دارد از تلاش این قشر هم تشکر کنیم.

ضدعفونی خیابان‌های ارومیه با مشارکت ارگان‌های مختلف به‌روایت تصویرهمکاری سپاه با شهرداری بجنورد برای ضدعفونی مناطق کم‌برخوردار به‌روایت تصاویرآمادگی هوانیروز ارتش برای کمک به ضدعفونی سازی شهرها

شهرداری به کمک مجموعه‌های مختلف برای ایمن‌سازی شهر تلاش می‌کند

محمدکریم شفیعی، شهردار اراک هم گفت: از همه مردمی که در خانه ماندند و به ما در عملیات ضدعفونی شهر کمک کردند تشکر می‌کنیم، خوشبختانه امشب بیست و چهارمین شبی است که شهرداری به کمک مجموعه‌های مختلف برای ایمن‌سازی شهر تلاش می‌کند.

وی افزود: امشب تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله بتوانیم تمام سطح شهر را ضدعفونی  کنیم، حدود 30 دستگاه مه‌پاش ضدعفونی‌کننده تهیه شده و دراختیار مجموعه قرار گرفته تا بتوانیم با حدود 600 نفر داوطلب و پرسنل شهرداری این کار را انجام دهیم و عملیات گسترده داشته باشیم، این روند ادامه می‌یابد تا ان‌شاءالله شهر را پاک و ایمن تحویل دهیم.

انتهای پیام/712/ ع

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

‌به مناسبت روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح امروز چهارشنبه در شهرستان اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز _بیست و نهم فروردین_ به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیروهای جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

وی افزود: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرار داده است دلدادگی در راه خداوند است، امروز دنیا عظمت و قدرت نیروهای مسلح ایران را درک کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگردها و پهپادهای کشور از سدها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 745434

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است