Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:48:02 GMT

دهکده کانتینری در لیون فرانسه برای پناهجویان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۰۹۵۲

دهکده کانتینری در لیون فرانسه برای پناهجویان

به گزارش روز دوشنبه روزنامه «لوفیگارو» فرانسه، انجمن فراهم‌سازی زیستگاه و انسان‌گرایی «رون»، به تازگی این روستای سیار را برای پناهجویان و پناهندگان افتتاح کرده است.

این انجمن فرانسوی مرتبط با سکونت پناهجویان گفته که ایجاد روستای کانتینری یک راه‌حل موقت برای جلوگیری از حضور این دسته از افراد در خیابان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دهکده کانتینری در منطقه هفتم شهر لیون استقرار دارد.

در این دهکده، ۳۱ کانتینر سیار به رنگ سفید مستقر است که از این تعداد، ۲۶ کانتینر به محل اسکان موقت پناهجیان تبدیل شده است. در این روستا، ۷۰ مرد مجرد که به طور عمده از جنوب صحرای آفریقا در انتظار رسیدگی شدن به پرونده‌های پناهجویی خود هستند، سکونت دارند.

این دهکده کانتینری به طور موقت و در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع ایجاد شده است.

به دنبال اقدام های سختگیرانه در پی انسداد راه های مهاجرت غیر قانونی از طریق دریای مدیترانه و لیبی، جزیره مایوت(Mayotte) فرانسه، در سال های اخیر به دروازه‌ای مطمئن برای مهاجران آفریقایی برای ورود به اروپا تبدیل شده است.

اواخر آوریل سال ۲۰۱۸/ اردیبهشت ۹۷، مجلس فرانسه لایحه مهاجرتی دولت را که اخراج پناهجویان را تسریع کرده، تطبیق مهاجران با جامعه میزبان را بهبود داده و روند اخذ پناهندگی را تسریع می کند، تصویب کرد.

در این لایحه مدت زمان بررسی درخواست های پناهندگی از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش یافته و فرصت ارائه درخواست پناهندگی نیز از ۱۸۰ روز به ۹۰ روز کاهش می یابد. از سوی دیگر متقاضیان پناهندگی ۱۴ روز فرصت ارائه درخواست تجدید نظر پرونده پناهندگی خود را خواهند داشت. سازمان های مردم نهاد حامی مهاجران اعلام کرده اند که بر اساس این تغییرات، متقاضیان پناهندگی زمان کافی برای ارائه مدارک تکمیلی نخواهند داشت.

برای نخستین بار پس از آغاز بحران مهاجرت به اروپا در سال ۲۰۱۵، آذر امسال/ اواخر نوامبر اعلام شد که شمار پناهجویان ورودی به فرانسه از تعداد پناهجویان در آلمان بیشتر شده و فرانسه رتبه نخست در میان کشورهای اروپایی را از نظر ورود پناهجویان دارد.
 

برچسب‌ها لیون فرانسه مهاجرت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیون فرانسه مهاجرت فرانسه لیبی فرانسه فرانسه فرانسه آلمان فرانسه لیون فرانسه مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)

گل راموس به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت