Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سه سیما سریال «دوپینگ» را به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی برای نوروز ۹۹ آماده کرده است. این سریال از امشب حوالی ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

اخبار فرهنگ و هنر - شبنم مقدمی، هادی حجازی فر ، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد و الناز حبیبی بازیگران این سریال هستند و با توجه به ژانر طنز سریال، ما شاهد حضور بازیگرانی هستیم که سابقه خوبی در این حوزه دارند البته برای هادی حجازی فر اولین تجربه به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هادی حجازی فر الناز حبیبی دوپینگ سریال طنز الناز حبیبی هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.
این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد.

صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باور‌ها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است ، تغییر دهند، «محمدرضا شهبازی» در این قسمت از برنامه سعی می‌کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.
«پاورقی»تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!