Web Analytics Made Easy - Statcounter

 لاژوردی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اقدامات انجام شده هلال احمر در امسال گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر انجام رسالت‌های ذاتی، تلاش می‌کند در قالب طرح‌های مختلف یاری رسان نیازمندان باشد.

او با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر در طول ایام سال در طرح‌های انسان دوستانه مشارکت می‌کنند، افزود: داوطلبان با عضویت در گروه‌های مختلف، خدمات متعددی به نیازمندان و اقشار کم برخوردار ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاژوردی از اجرای طرح فرشتگان رحمت خبر داد و اظهار کرد: این طرح با شعار توان توانمندان و نیاز نیازمندان با هدف توسعه دامنه فعالیت داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان اجرا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس عنوان کرد: در قالب اجرای این طرح در آستانه نزدیک شدن به بهار طبیعت، با همکاری خیرین و داوطلبان ۱۱۰ سبد غذایی میان مستمندان و خانواده‌های بی سرپرست شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.

او  گفت: این بسته‌ها در قالب بن خرید مواد غذایی بوده که با ارزش ۹۹ میلیون ریال بین خانواده‌های محروم توزیع شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر طرح فرشتگان رحمت بن خرید مواد غذایی خانواده های محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری