Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 7 گفت: در راستای اجرای سیاست شهرداری تهران در خصوص طرح استقبال از نوروز 99 این معاونت اقدام به اجرای سه سیاست راهبردی در اداره فضای سبز این منطقه کرده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: به منظور تحقق سیاست کاشت نهال به صورت تک درخت در خیابان‌های فاقد سایه انداز که دارای امکانات زیربنایی مانند آب و فضای مناسب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده این منطقه اقدام به کاشت نهال تک درختی در خیابان‌های ورزنده، حقوقی، شهدای ناجا، کنگاور و دماوند کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با هدف اجرای سیاست دوم شهرداری تهران در حوزه پیرایش قطعات فضای سبز به منظور ارتقاء زیباشناختی آن، این فعالیت‌ها در خیابان‌های بهار شیراز، شهید بهشتی، سبلان جنوبی، قدوسی و خواجه نصیرالدین طوسی از سوی نواحی 5 گانه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: طی بازدید‌های انجام شده در خیابان‌های شهید مدنی، سهروردی، شهید نامجو، شهید کابلی و شریعتی مقرر شده اقداماتی از قبیل: واکاری درختان معابر و پرچین‌های حاشیه معابر عمومی اجرا شود.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح‌های اینچنینی شاهد ارتقاء و بهبود کیفیت فضای سبز در سطح شهر و منطقه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منطقه 7 شهرداری تهران درخت کاری درخت فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند. مسعود رنجبریان با بیان این مطلب تاکید کرد: «عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبل و سوبل، اقدام می کنند.»

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با بیان اینکه جرایمی که پلیس راهور برای آنها در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد. آن طور که رنجبریان عنوان کرده: «پس از تعطیلات نوروز ، ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام شد و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار ، ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.»

درطرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

محور طرح ساماندهی مشاغل سیار منطقه ۲: حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب(محله طرشت)، منطقه ۳: حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک(محور شریعتی) منطقه ۷: نظام‌آباد و خیابان دماوند منطقه ۹ : چهل‌وپنج متری زرند منطقه ۱۰: خیابان امام خمینی(ره) منطقه ۱۱: خیابان وحدت اسلامی منطقه ۱۳: خیابان نیروی هوایی منطقه ۱۴ : خیابان شکوفه و درودیان منطقه ۱۵ :خیابان شهرزاد منطقه ۱۶ : خیابان بیست‌متری جوادیه منطقه ۱۷: بزرگراه نواب(شیخ محمدی) منطقه ۲۱ : بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی کد خبر 846972 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم