Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه دقیقه تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال۹۷، ۲ نفر سارق موتورسوار با سر و صورت پوشیده و سلاح گرم به یک فروشگاه طلافروشی در لنده حمله کردند.

این سارقان پس از سرقت متواری شدند و در حین فرار تیر هوایی شلیک کردند. این سرقت مسلحانه تلفات جانی نداشت.

بنا به اظهارات صاحب طلافروشی حدود یک کیلوگرم طلا توسط سارقان به سرقت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بعدازظهر یکم اسفند ماه امسال یک طلا فروشی در شهر قلعه رئیسی، از توابع شهرستان کهگیلویه مورد سرقت مسلحانه همین سارقان قرار گرفت.

در این سرقت مسلحانه ۲ نفر سارق پس از مجروح کردن صاحب طلافروشی با اسلحه کلاش، با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده بودند.

سردار مهدی انصاری فرمانده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارر داشت: پس از وقوع سرقت طلافروشی در شهر لنده در اسفند ۹۷ و همچنین سرقت از طلافروشی شهر قلعه رئیسی در اسفند ماه امسال، موضوع به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود : در این مدت کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، در تلاش برای شناسایی و دستگیری این سارقان بودند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ظرف ۴۸ ساعت گذشته پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ، مستندات لازم به دست آمد و  سارقان تحت کنترل، قصد داشتند در یکی از شهرستان های استان های همجوار (خوزستان) اقدام به سرقت طلا فروشی کنند. 

سردار انصاری عنوان کرد : پلیس استان اجازه اقدام دوباره ، سرقت از طلافروشی در شهر بهبهان را به آنان را نداد و طی چندین عملیات جداگانه و غافلگیرانه در شهر بهبهان استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی مرجع قضایی استان نسبت به دستگیری سارقان اقدام کرده و انان را تحویل قوه قضائیه دادند.

وی بیان کرد : این سارقان در بازجویی های اولیه به صراحت به انجام سرقت طلافروشی در شهر لنده و شهر قلعه رئیسی و همچنین برنامه‌ریزی برای سرقت طلافروشی در شهر بهبهان اعتراف و اقرار کردند.

برچسب‌ها سرقت کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج سرقت کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج طلافروشی در شهر سرقت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز