Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه‌لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت‌نام در این شهرها بدون محدودیت در ظرفیت تا ساعت ۲۴ فردا، سه‌شنبه ٢٧ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای اعلام‌شده می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام به ٢ روش امکان‌پذیر است، اظهار داشت:  مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir یا ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سامانه پیامکی ٣٠٠٠٧٣۶۴٠ از روش‌های ثبت‌نام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: به پیامک‌هایی که جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشد، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

حمزه‌لو ادامه داد: ثبت‌نام نهایی متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت‌نام کرده‌اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی از طریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها نیست.

به گزارش ایرنا طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو مسکن طرح ملی اقدام مسکن آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو مسکن آذربایجان غربی اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

تین نیوز

 عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت ۲۰ هکتار را کلنگ زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد ۳۷۹ قطع مسکونی ویلایی اجرا می شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می شود. 

در دور اول سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد