Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از 2 هزار نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: برای  رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را نداشتند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به  سر شماره  ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

نژادصفوی، تأهل و یا سرپرست خانوار بودن، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت سال‌های اخیر در شهر مورد تقاضا، سابقه سکونت حداقل  پنج سال در شهر جدید مورد تقاضا و یا در شهر مادر، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه) و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن (مازاد بر تسهیلات بانکی) را از شرایط ثبت‌نام عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: ثبت نام متقاضایان از روز دوشنبه ۱۹ اسفند به مدت ۳ روز تا ساعت ۲۴ روز چهار شنبه ۲۱ اسفند انجام شد.

لازم به ذکر است این تعداد ثبت نام در شهرهای بجنورد، اسفراین، صفی آباد، سنخواست، شوقان، جاجرم، تیتکانلو، ایور، گرمه، درق انجام شده است .

سهرابی راد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،معصومه جودکی با اعلام این خبر افزود:از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت، پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است. اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال که بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به منظور حفظ دستاورد بزرگ ریشه کنی این بیماری و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس فلج اطفال انجام می‌شود، امسال نیز در دو مرحله ۲ تا ۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه در استان انجام می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه گفت: برنامه ایمن سازی تکمیلی جهت کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در کلونی‌ها و محل تجمع عمده مهاجرین مستقر هستند و کلیه نقاطی که پوشش واکسیناسیون کمتر از حداقل انتظار را دارند انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره