Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، بهنام شهدی صبح دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهارکرد: تأمین کالاهای بهداشتی و سلامت محور در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

وی به اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه و افزایش مصرف کالاهای بهداشتی و سلامت محور در کشور و به تبع آن در استان افزود: تأمین کالاهای اساسی و بویژه نیازهای بهداشتی و کالاهای سلامت محور مردم در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدی با اشاره به سو استفاده برخی از سود جویان در احتکار و افزایش قیمت برخی از کالاها در استان، گفت: دستگاه‌های نظارتی اجازه این کار را به متخلفان نخواهند داد و از گروه‌های بازرسی نیز می‌خواهیم با تشدید بازرسی‌ها و معرفی افراد متخلف به دستگاه قضائی، آرامش را در بازار حفظ کنند.

وی همچنین به تولید الکل در سه کارخانه و تولیدی مواد ضد عفونی در ۱۲ کارخانه در استان نیز اشاره کرد و گفت: تمامی محصولات تولید این کارخانجات در اولویت اول در خود استان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین خواستار نظارت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان بر روند توزیع مواد ضد عفونی در داروخانه‌های استان شد.

شهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تعطیلی مراکز تجمع غیر ضروری در شهرهای مختلف استان برای جلوگیری از تشدید شیوع بیماری کرونا نیز گفت: قطع چرخه انتقال بیماری جز با مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود و از اقشار مختلف مردم می‌خواهیم در چند روز آینده در خانه‌های خود مانده و از حضور در اماکن پرتردد جلوگیری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا افزایش قیمت الکل دانشگاه علوم پزشکی استان کالاهای اساسی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 

حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی گفت: با توجه به شعار سال در خصوص تولید، باید برنامه ریزی در زمینه جهش تولید انجام شود. سیاست سازمان غذا و دارو حمایت از تولید داخلی خواهد بود و این کار بدون مشارکت ذینفعان نتیجه مطلوبی نمی‌دهد. 

وی بیان کرد: برای انجام برون سپاری باید یکسری اقدامات را انجام بدهیم. عدم تعارض منافع یکی از اصول نظارت است. 

محمدی ادامه داد: الکترونیکی شدن فرآیندها باید انجام شود اکنون تمام کارها در اتوماسیون بارگذاری شده است. منع واردات کالاهای داخلی همچنان پا بر جا است. 

وی ادامه داد: توسعه صادرات یکی از برنامه های سازمان غذا و دارو است. 

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی به خود کفایی رسیده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • حذف لاشه گاو ۴۰۰ کیلوگرمی از چرخه مصرف انسانی
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد