Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:57:36 GMT

توزیع میوه شب عید در زنجان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۰۵۰

توزیع میوه شب عید در زنجان متوقف شد

مسؤول روابط عمومی سازمان صمت زنجان گفت: با توجه به اختلاف قیمت پرتقال و سیب بین بازار شهر و ستاد تنظیم بازار، فروشندگان و توزیع کنندگان از عرضه آن استقبال نکردند.

محمد قربانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال قبل از فرا رسیدن عید نوروز نسبت به ذخیره‌سازی دو نوع میوه پرمصرف سیب و پرتقال اقدام و در ایام عید روانه بازار می‌شود که هدف از آن نیز تعدیل قیمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: امسال با توجه به قیمت اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار طبق رصد دیدیم که قیمت‌های عرضه شده پایین‌تر از قیمت ستاد تنظیم بازار است، از همین رو با توجه به اختلاف قیمت میوه پرتقال و سیب بین بازار شهر و ستاد تنظیم بازار، تقاضایی برای توزیع میوه شب عید با قیمت ستاد تنظیم بازار توسط فروشندگان و توزیع کنندگان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امسال از سوی 60 مرکز و سایر مراکز تعاونی‌ها درخواست بارگیری وجود نداشت و در حال حاضر هیچ تقاضایی از طرف عرضه کننده‌های میوه تنظیم بازار نیست و آنها با قیمت اعلام شده از طرف ستاد خرید نمی‌کنند تا در اختیار مردم قرار دهند.

قربانلو گفت: قیمت میوه فردا قطعی خواهد شد و در همین راستا از تهران خواسته شده که یا قیمت‌ها را تعدیل و یا اجازه کاهش قیمت به استان بدهد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان تنظیم بازار میوه سیب ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ایرانی با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند افزود: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی به افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل هم اشاره کرد و گفت: با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود و تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند