Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:08:23 GMT

وقتی مربی از جیب خود برای تیم‌ملی وسیله خرید

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۰۷۹

وقتی مربی از جیب خود برای تیم‌ملی وسیله خرید

مربی سابق تیم ملی معتقد است علیرغم حرف هایی که مبنی بر تسویه حساب با کادرفنی تیم ملی، پیش از این بیان شده بود، او ریالی از مسئولان فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، وحید هاشمیان که در دوره حضور مارک ویلموتس به عنوان دستیار وی در تیم ملی فعالیت می کرد در مصاحبه ای که با یکی از برنامه های تلویزیونی داشت، پس از سوال مجری، درباره وضعیت مالی مربوط به قرارداد خود و همین طور تسویه حساب توسط مسئولان فدراسیون فوتبال به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هاشمیان که همیشه به عنوان یکی از بااخلاق ترین های فوتبال ایران محسوب می شود برنامه ای برای صحبت کردن درباره وضعیت تسویه حساب با فدراسیون نداشت اما در نهایت مجبور شد درباره پول های نگرفته خود به اظهارنظر بپردازد. او معتقد بود علیرغم اینکه پیش از این گفته شد با تمام اعضای کادر فنی تیم ملی به یورو تسویه حساب شده است، با وجود اینکه قرارداد وی به صورت ریالی بوده است به مدت 9 ماه است که او ریالی از فدراسیون فوتبال ایران نگرفته است. 

 

نکته جالب اما درباره تسویه حساب مالی با هاشمیان اینکه او در مقطعی از دوران حضور خود در تیم ملی، وسائلی برای این تیم گرفته بود که فدراسیون فوتبال درباره آنها نیز حرکتی انجام نداده و به نوعی می توان گفت هاشمیان علاوه بر مبلغی که بابت مربیگری خود می خواهد پولی نیز برای خرید برخی از لوازم برای تیم ملی طلب دارد.

 

هرچند هاشمیان با توجه به حیای ذاتی خود هیچگاه از طلب خود از فدراسیون فوتبال سخنی به میان نیاورده است اما جالب است که فدراسیون فوتبال برخلاف اصول حرفه ای از مربی خود می خواهد تا ضمن بازگشت به کشور، برای آنها خریدی هم کرده باشد. اما در این میان جالب تر اینکه مدیران فدراسیون تمایلی به تسویه حساب با هاشمیان را هم ندارند و مبلغی که توسط این مربی به صورت جداگانه برای تیم ملی هزینه شده است نیز مشمول عدم تسویه حساب با او شد.

تیم ملی ایران وحید هاشمیان (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا تیم ملی ایران وحید هاشمیان مربی فدراسیون فوتبال تسویه حساب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم

جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم

دیگر خبرها

  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی