Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام دو هزار ۴۳۷ نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: برای  رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را نداشتند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

نژادصفوی، تأهل و یا سرپرست خانوار بودن، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت سال‌های اخیر در شهر مورد تقاضا، سابقه سکونت حداقل  پنج سال در شهر جدید مورد تقاضا و یا در شهر مادر، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه) و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن (مازاد بر تسهیلات بانکی) را از شرایط ثبت‌نام عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه این تعداد ثبت نام در شهرهای بجنورد، اسفراین، صفی آباد، سنخواست، شوقان، جاجرم، تیتکانلو، ایور، گرمه، درق انجام شده است افزود: ثبت نام متقاضایان به مدت ۳ روز انجام شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام مسكن ملي خراسان شمالی خراسان شمالی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان گفت: دادگستری خراسان جنوبی، در راستای اجرای سند تحول قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۴۷ دادگاه‌های علنی برخط رکورددار این دادگاه‌ها در کشور شد.

 اسماعیلی افزود: با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه و در راستای اصل ۱۶۵ قانون اساسی (برگزاری محاکمات به صورت علنی) این دادگستری اقدام به برگزاری دادگاه با موضوعاتی کرده است که جنبه عمومی داشته و عامه مردم با آن سروکار دارند تا جلوه‌ای از اصل ۱۶۵ قانون اساسی محقق شد.

وی با اشاره به روند برگزاری دادگاه علنی برخط در دادگستری استان گفت: به منظور حداکثر استفاده از دانش، تجربه و تخصص قضات تجدیدنظر در مرحله اول پرونده‌های ارجاعی به شعب محاکم دادگاه تجدیدنظر استان مدنظر بوده و در اولویت برگزاری قرار می‌گیرند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان گفت: به منظور بهره گیری بیشتر اساتید و دانشجویان از برگزاری دادگاه‌ها سعی می‌شود پرونده‌های دارای وکیل یا نماینده حقوقی باشند انتخاب شود.

اسماعیلی افزود: باعنایت به ضرورت حفظ حریم و حرمت اشخاص پرونده قبل از اطلاع رسانی بدواً با برقراری ارتباط تصویری توسط مدیردفتر شعبه دادگاه با اصحاب پرونده و تشریح کامل موضوع مبنی بر این که دادگاه به صورت مجازی و علنی با پخش کامل به صورت تصویرطرفین پرونده برای مخاطبین ذکر شده و موافقت اصحاب پرونده موضوع صورتجلسه پس از اخذ و درج امضای الکترونیک طرفین صورتجلسه ضم پرونده می‌شود.

وی گفت: پس از تعیین وقت رسیدگی و ابلاغ آن به طرفین موضوع برگزاری دادگاه علنی طی مکاتبه همراه با پوستر مربوط و نحوه ورود به دادگاه که کاربری ارسال شده صرفاً برای همان روز می‌باشد به دانشگاه ها، ادارات دولتی مرتبط با موضوع و اصناف جهت ابلاغ به علاقمندان در سطح استان و کشور اقدام می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان با بیان اینکه در روز‌های برگزاری دادگاه قاضی  شعبه بدواً درخصوص خواسته مطروحه توضیحاتی را ارائه می‌کند، گفت: با شروع دادگاه تصویر کامل محیط اتاق، اشخاص حاضر و هم چنین صفحه سمپ همراه با تایپ همزمان اظهارات طرفین برای مخاطبین قابل رؤیت است.

اسماعیلی گفت: همچنین در تازه‌ترین اقدام دادگستری استان به منظور اشاعه هرچه بیشتر دادگاه‌های علنی برخط و استفاده بیشتر از ظرفیت، دانش و تجربیات کارکنان قضایی، علاوه بر مرکز استان اقدام به برگزاری دادگاه‌های علنی در حوزه‌های قضایی کم برخوردار و مرزی استان مانند شهرستان‌های درمیان، نهبندان و سایر شهرستان‌های استان کرده است.

 

دیگر خبرها

  • نارضایتی شدید آمریکا از وتوی روسیه درباره کره شمالی
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی
  • امحای بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در خراسان شمالی
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم