Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:54:55 GMT

تولید روزانه ۴۰ هزار ماسک در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۲۴۵

ایسنا/همدان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه متأسفانه درباره ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده در بازار بحران وجود دارد، گفت: ۴۰ واحد تولیدی در استان همدان برای تولید ماسک معرفی شدند که در حال حاضر شش واحد در همدان به منظور تولید ماسک خط تولید را تغییر داده‌اند و روزانه ۴۰ هزار ماسک فقط توسط یک واحد تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش صفاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه واحدهای تولید ماسک در شهرستان های استان همدان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: چهار واحد ملایر، یک واحد در بهار و دو واحد در کبودراهنگ و سایر شهرستان ها راه‌اندازی شده است تا نیاز استان را تأمین کنند.

 وی تصریح کرد: ۱۴ هزار دستکش لاتکس احتکاری به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده و ۸۰۰۰ ماسک احتکاری بین مردم توزیع شده است، ۶۰۰۰ لیتر الکل تقلبی و ۱۰ هزار ژل ضدعفونی کننده و تعداد قابل توجهی اسپری ضدعفونی احتکار شده بود که کشف و در بیمارستان ها و بین مردم توزیع شده است.

صفاری درباره بازار شب عید در همدان، افزود: بازار در حالت نرمالی قرار دارد اما با توجه به شرایط موجود حجم خرید مردم کاهش یافته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز هیچ یک از واحدهای صنفی ضروری تعطیل نیستند و علاوه بر فعالیت روزانه نانوایی‌ها، ۲۰ نانوایی از ۲۶ تا ۲۹ اسفند تا ساعت ۱۱ شب پخت خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۴۵ واحد نانوایی در ایام نوروز تا ساعت ۱۰ شب پخت می‌کنند و سایر صنوف از جمله میوه و تره‌بار تمام ایام نوروز فعال خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نظارت و بازرسی تولید ماسک بازار همدان استانی اقتصادی کروناویروس استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان