Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:26:49 GMT

۱۱ اتحادیه صنفی در قزوین از امروز تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۲۴۶

۱۱ اتحادیه صنفی در قزوین از امروز تعطیل می‌شوند

ایسنا/قزوین معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با توافق انجام‌شده از امروز (۲۶ اسفند) ۱۱ اتحادیه صنفی فعالیت خود را در استان قزوین تعطیل می‌کنند.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که صورت گرفت، از مردم انتظار داشتیم که سفرهای نوروزی را تعطیل کنند و در منزل بمانند اما برخی همچنان این بیماری را جدی نگرفته و از خطر آن آگاه نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی افراد به‌گونه‌ای هستند که تا خودشان دچار نشوند به حساسیت موضوع پی نمی‌برند، با توجه به این‌که استان قزوین در مسیر عبوری چند استان قرار دارد، همچنان شاهد عبور خودروهایی از استان‌های دیگر هستیم که این بی‌توجهی ایجاب می‌کند نظارت‌های خود را بیشتر کنیم.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: قرار گرفتن در مسیر استان‌های آلوده مانند تهران، مرکزی، گیلان و قم موجب شده همچنان مسافرانی از این استان‌ها از قزوین عبور کنند، تأکید کرده‌ایم مبادی ورودی به استان را با کمک نیروی انتظامی، هلال‌احمر، مرکز بهداشت با دقت بیشتری رصد و کنترل کنند و هر فرد آلوده‌ای به استان خود بازگردانده شود.

وی افزود: جلسه‌ای با اصناف، بازاریان، سازمان صمت و اتحادیه‌های مختلف استان داشتیم و قرار شد به‌جز فروشگاه‌های مواد غذایی و کالاهای اساسی سایر واحدهای صنفی تعطیل شوند تا از تجمع بی‌مورد شهروندان جلوگیری شود.

حبیبی یادآور شد: ۱۱ اتحادیه صنفی که ضروری نیستند قرار شده از امروز دوشنبه ۲۶ اسفند تعطیل شوند و فقط فروشگاه مواد غذایی فعالیت خواهند کرد تا مردم اقلام اساسی خود را تأمین کنند؛ میوه شب عید نیز به میزان کافی تأمین‌شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه، تعطیلی مدارس و بازار برای تأمین سلامت مردم است و انتظار داریم با همراهی و مشارکت مردم شاهد کاهش ابتلا به این ویروس در استان و عبور از شرایط بحرانی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر خارجه ایرلند به طرح ادعاهای بی اساس درباره حمایت از غزه پرداخت.

«مایکل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز دوشنبه مدعی شد: اسرائیل باید فوراً جنگ علیه غزه را متوقف کند و اجازه دهد کمک های بشردوستانه به دست غیرنظامیان برسد.

وزیر خارجه ایرلند، امروز پیش از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع خاورمیانه و اوکراین گفت: وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اورپا برسر برقراری آرامش و صلح در خاورمیانه، با وزیران خارجه مصر و اردن رایزنی خواهند کرد.

مارتین در ادامه اعلام کرد که وزیران خارجه اتحادیه اروپا امروز موضوع تحریم های بیشتر علیه ایران را بررسی خواهند کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که امروز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6085712

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند