Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@17:14:34 GMT

بازیکنی که بدون هیچ نشانه ای کرونا گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۲۷۹

بازیکنی که بدون هیچ نشانه ای کرونا گرفت!

مدافع میانی تیم فوتبال والنسیا که به ویروس کرونا مبتلا شده، وضعیت جسمانی خود را خوب توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «الیاکیم مانگالا» که جزو بازیکنانی است که گرفتار ویروس کرونا شده اند، به هوادارانش خبر داد که اوضاع جسمانی مناسبی دارد.

مدافع 29 ساله و فرانسوی که بدون هیچ علامت و نشانه ای از ویروس کرونا، تست مربوط به این بیماری را انجام داد و مثبت اعلام شد، از طریق فضای مجازی سعی کرد آخرین وضعیت خود را به دوستدارانش اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ابتلای ۵ نفر از اعضای تیم والنسیا به کرونا

او گفت: بدون هیچ نشانه ای متوجه شدم که مبتلا به ویروس کرونا شده ام.البته باید اطمینان خاطر دهم که حالم اکنون خوب است.

مانگالا افزود: اکنون تنها و به صورت ایزوله در منزل هستم. خانواده ام و پزشکان مرتب با استفاده از تلفن و اینترنت با من در تماس هستند. جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: وقتی گرفتار این بیماری شدم، برایم مشخص شد که حتی بدون هیچ نشانه ای می توان کرونا گرفت. از این جهت به همه توصیه می کنم تمام دستورات بهداشتی را رعایت کنند. همینطور در منزل بمانند.اگر این کارها را انجام دهیم، می توانیم امیدوار باشیم که کرونا را مهار خواهیم کرد. در پایان از ابراز محبت همه نسبت به خودم تشکر می کنم.پس مراقب خودتان و اطرافیان باشید و دستورات پزشکی را رعایت کنید.

طبق آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، تاکنون در سراسر جهان 156 هزار نفر مبتلا به ویروس کرونا شده اند که 5819 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 72 هزار نفر نیز سلامتی خود را باز یافتند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فوتبال ویروس کرونا والنسیا لالیگا الیاکیم مانگالا ویروس کرونا بدون هیچ نشانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم