Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی طاهری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در حین گشت و کنترل در مناطق چهارگانه و زیستگاه‌های حیات وحش موفق به کشف و ضبط ۴۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز از متخلفان شکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: پرونده همه متهمان به مراجع قضایی ارسال شده است و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

او گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به صورت مستمر مخصوصا در ایام عید نوروز به صورت شبانه روزی برای پایش از محیط زیست و محیط‌های طبیعی اقدام و با متخلفان برابرقانون برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکارچیان متخلف محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان

احسان ملک رئیسی رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان گفت:  در ادامه گشت وکنترل‌های مامورین اجرایی نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان موفق شدند؛ یک نفر متخلف که اقدام به شکار سه قطعه یاکریم و یک قطعه سبز قبا کرده بود را دستگیر نمایند

احسان ملک رئیسی با اعلام این خبر گفت: متخلفین دستگیر شده به همراه سایر مستندات به مقام قضایی شهرستان تحویل شدند. 

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان ضمن تشکر و قدرانی از شهروندان و دوستداران محیط زیست درخواست کرد که هرگونه شکار وصید غیر مجاز و تخریب محیط زیست را میتوانند با شماره گیری سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست