Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگذشت دکتر ایرج ابراهیم‌نژاد پزشک عمومی خوشنام بابلی که دارای پایگاه پزشک خانواده شهری بود و درگذشت زنده یاد مجید اردشیری از کارمندان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل آمار جاباختگان کادر پزشکی بابل را به هفت نفر رساند. این دو که چند روز قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید یحیی نژاد بستری شده بودند، صبح امروز دوشنبه به دیار باقی شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صمدی و  دکتر نیرویی،  از پزشکان خبره و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین آقای ساداتی و جلالی نیا از کارمندان خدوم و نیز یک کارمند بازنشسته زن به نام  سیده راضیه حسینی‌نژاد هم از دیگر اعضای کادر درمانی بابل بودند که رزوهای گذشته جانشان را در راه خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل از دست دادند.

فرماندار بابل روز گذشته اعلام کرد که به دلیل فشاری که بر روی کادر پرشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل وارد شده است، بازارهای این شهرستان تا پایان سال تعطیل می باشد و مردم نیز از هر گونه تردد غیر ضرور در خارج از خانه پرهیز کنند.

هم اکنون برای چندمین بار متوالی خودروهای آتش نشانی با به صدا درآوردن آژیر خطر از مردم خواسته برای شکست کرونا از خانه های خارج نشوند.

علاوه بر هفت جان باخته از میان کادر درمانی بابل ، جمعی از کادر درمانی ، پزشکان و پرستاران بیمارستان های بابل نیز دچار ویروس کرونا شده و هم اکنون در بیمارستان ها و یا خانه هایشان با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت  و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

همچنین در این مدت یک هزار بیمار مشکوک به این بیماری در چهار بیمارستان ایت آلله روحانی، شهید یحیی نژاد، شهید بهشتی و مرحوم میناگر که مختص مادران باردار مشکوک به کرونا می باشد، بستری شده بودند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر بابل شهدای سلامت قربانیان کرونا کرونا دانشگاه علوم پزشکی بابل کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان