Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، علی لاریجانی در تماس تلفنی با علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، از آخرین اقدامات انجام گرفته در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در مشهد مقدس و دیگر شهرستان‌های استان مطلع شد.
رئیس قوه مقننه در این تماس تلفنی، از اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی و کادر درمانی به خاطر اتخاذ تصمیمات بهنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاریجانی همچنین بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان خراسان رضوی تاکید کرد.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح استان ارائه کرد.

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خراسان رضوی لاریجانی تماس خراسان رضوی تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه معدن و صنعت است که در رشد تولید و اشتغال تأثیر بسیاری دارد.   یعقوبعلی نظری افزود: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه‌گذاری شده است.   وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.   نظری افزود: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی