Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:09:47 GMT

رییس دایره حمل و نقل پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۳۵۵۸

رییس دایره حمل و نقل پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شد

به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری «دیلی میل»، دلاتوره چندین روز قبل از اینکه علایم بیماری در او  پدیدار شود آزمایش داده بود. به نوشته دیلی میل، این اداره اکنون با جدیت مشغول بررسی است تا دریابد چه کسانی در زمان بیماری با وی تماس داشته اند که احتمال دارد تعداد آنها به صدها افسر پلیس برسد.

بخش حمل و نقل پلیس شهر نیویورک مسئولیت تامین امنیت و امنیت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفری را که روزانه از قطارهای شهری کلان شهر نیویورک استفاده می کنند، بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای پلیس آژانس حمل و نقل با ارائه خدمات برای شلوغ ترین سیستم ریلی کلان شهرها در آمریکا، ۲۵ خط، ۴۷۲ ایستگاه و نزدیک به ۲۵۰ مایل خط ریلی مسافری را کنترل می کنند.  این اداره  شامل ۱۲ منطقه ترانزیتی است که هر یک در داخل یا مجاورت سیستم مترو واقع شده اند و تحت نظارت سه بخش «منهتن، بروکلین، و برونکس/کوئینز  است.

اداره پلیس نیویورک با بیش از ۳۵۰۰۰ افسر و ۴۵۰۰ نیروی ذخیره، منطقه‌ای با جمعیتی در حدود ۱۵ میلیون نفر را پوشش می‌دهد.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافت، به سرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت کرده است. سازمان بهداشت جهانی این بیماری را اکنون «همه گیر» اعلام کرده است. ویروس کرونا در آمریکا نیز رو به گسترش است و مقامات بهداشتی این کشور به ضعف سیستم آن اعتراف کردند. تا به این لحظه در این کشور ۳ هزار و ۷۸۳ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که ۶۹ نفر جان خود را از دست داده اند و ۷۳ نفر بهبود پیدا کرده اند. بیل دی بلاسیو شهردار نیویورک هم گفته است با توجه به گسترش ویروس کرونا، مدارس این شهر تا ۲۰ آوریل (۳۰ فروردین) تعطیل خواهند بود.

در تازه‌ترین آمار منتشر شده، شهر نیویورک تا کنون ۳۲۹ نفر مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده است که از این تعداد، پنج نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: Daily Mail برچسب‌ها ویروس کرونا نیویورک پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیویورک آمریکا آمریکا ویروس کرونا نیویورک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد

به گزارش جماران؛ رسول جعفریان، استاد دانشگاه نوشت: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب و برخورد باآن را به دلیل اهمیت و پیامدهای آن وسیع تر کنید: از مراجع تقلید، علمای بی طرف بلاد، و نخبگان علاقه مند به سرنوشت ایران، مشورت بگیرید. اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد. عوارض آن دامن همه را خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم