Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@19:11:53 GMT

ادامه اختلال در سامانه فرابورس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۰۶۵

اختلال پیش آمده در سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس که روز گذشته اتفاق افتاد، امروز هم تکرار و دوره سفارش‌گیری در این بازار بین ساعات ۱۰ تا۱۰ و ۳۰ دقیقه و انجام معاملات و دوره حراج پیوسته از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ اعلام شد. ناطقان:  روز گذشته  سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس دچار اختلال شد که مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری فرابورس در تشریح علت این اختلال گفت: کنترل برای سامانه‌ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و امروز رفتار سیستم از این ساعت تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه  که شروع سفارش گیری است کاملا عادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه یکی از ماژول‌های اصلی سامانه که وظیفه کنترل بقیه سامانه‌ها را بر عهده دارد با مشکل مواجه شد.

به همین دلیل در روز یکشنبه شاهد این بودیم که سفارش های ثبت شده در ساعات اختلال لغو شد و در نهایت از ساعت ۱۱ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه سفارش‌گیری در فرابورس انجام و معاملات فرابورس نیز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه داشت.

ابه نظر می رسد اختلال پیش آمده امروز هم تکرار شد و فرابورس با اشاره به بروز مشکل فنی در سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس اعلام کرده است که به منظور رعایت عدالت سفارشات ثبت شده قبل از ارائه زمان بندی جدید از سامانه حذف می شود.

بر این اساس دوره سفارشگیری در این بازار از ساعت ۱۰ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه  و دوره حراج پیوسته نیز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ است.
منبع: ایسنا برچسب ها: اختلال ، بازار ، بورس ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اختلال بازار بورس ناطقان ۱۰ و ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  سامانه نسخه الکترونیکی بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ساختارهای موجود در نظام درمان و سلامت کشور محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟