Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روز گذشته  سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس دچار اختلال شد که مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری فرابورس در تشریح علت این اختلال گفت: کنترل برای سامانه‌ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و امروز رفتار سیستم از این ساعت تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه  که شروع سفارش گیری است کاملا عادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه یکی از ماژول‌های اصلی سامانه که وظیفه کنترل بقیه سامانه‌ها را بر عهده دارد با مشکل مواجه شد.

به همین دلیل در روز یکشنبه شاهد این بودیم که سفارش های ثبت شده در ساعات اختلال لغو شد و در نهایت از ساعت ۱۱ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه سفارش‌گیری در فرابورس انجام و معاملات فرابورس نیز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه داشت.

ابه نظر می رسد اختلال پیش آمده امروز هم تکرار شد و فرابورس با اشاره به بروز مشکل فنی در سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس اعلام کرده است که به منظور رعایت عدالت سفارشات ثبت شده قبل از ارائه زمان بندی جدید از سامانه حذف می شود.

بر این اساس دوره سفارشگیری در این بازار از ساعت ۱۰ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه  و دوره حراج پیوسته نیز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ است.

علت اختلال در معاملات امروز بورس چیست؟ کد خبر 493139 برچسب‌ها بورس - فرا بورس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس فرا بورس ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی