Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@13:43:03 GMT

ضرورت عرضه فوری الکل‌ در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۴۲۵۶

ضرورت عرضه فوری الکل‌ در بورس انرژی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، عدل هاشمی‌پور به راهکارهای تقویت شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده در  بورس و عرضه الکل در بورس انرژی اشاره کرد و گفت: عرضه بیشتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده در بورس، تنها با مدیریت جهادی و تصمیم‌گیری در بحران اتفاق خواهد افتاد، در واقع مسئولان باید انگیزه سرمایه‌گذاری در بورس را برای بخش خصوصی به منظور تولید و عرضه مواد ضدعفونی‌کننده ایجاد کنند، این در حالی است که پتروشیمی‌ها نیز در تولید این مواد خوب ظاهر نشده‌اند و اگر اقدام موثری انجام نشود، کمبود مواد ضدعفونی‌کننده تا ماه‌های دیگر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل جلسه با فعالان این حوزه و شنیدن پیشنهادات آن‌ها می‌تواند به رفع مشکلات‌شان، ازجمله بورکراسی اداری و عدم حمایت بانکها کمک کند، در این صورت شاید بتوان مشکل را در کوتاه مدت حل کرد و ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده را افزایش داد.

وی معتقد است عرضه فوری الکل‌ها در بورس انرژی برای تولیدات کارخانه‌های اقلام ضدعفونی کننده اقدامی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اکثر شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در بورس حضور چندانی ندارند، اضافه کرد: بطور مثال شرکتی به بزرگی فولاد مبارکه -که به صورت تخصصی مواد ضدعفونی‌کننده ‌تولید کند-، در بورس نداریم البته برخی شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی‌‎کننده در بورس حضور دارند اما بسیار کوچک هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: الکل انرژی بورس بورس انرژی مواد ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در «دیلم» جمع آوری شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی جوانبخت عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های بهداشت محیط دیلم، طی ۲۴ ساعت ایام تعطیلات نوروز در حال نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی هستند.

وی افزود: در تعطیلات نوروز، بازرسان بهداشت محیط دیلم از مراکز عرضه مواد غذایی سطح شهرستان مقدار ۱۲۰ کیلوگرم مواد غذایی فاقد تاریخ و غیرقابل‌مصرف را جمع‌آوری کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم مطرح کرد: شهروندان خرید مواد غذایی خود را از مراکز معتبر انجام دهند و به تاریخ‌مصرف و شرایط نگهداری مواد غذایی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

کد خبر 6063096

دیگر خبرها

  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر
  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در «دیلم» جمع آوری شد