Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتطامی فارس از کشف یک میلیون ماده محترقه و دستگیری 14 نفر نیز در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس  از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آسیب‌های مواد محترقه به خانواده‌ها، اظهار داشت: تاکنون یک میلیون ماده محترقه کشف و ضبط شده و همچنین 14 نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتطامی فارس با بیان اینکه عده ای به دلیل شادی لحظه‌ای یا آسیب دیدند و یا جان خود را از دست دادند، گفت: امسال علاوه بر این آسیب‌ها هر تجمعی احتمال ابتلا و شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌‌دهند بنابراین مردم علاوه بر عدم آسیب‌دیدگی برای جلوگیری از شیوع این بیماری از تجمع‌های آخر سال پرهیز کنند و در منازل بمانند.

وی با بیان اینکه افراد سوجو بدون توجه به سلامت مردم فعالیت می‌کنند،افزود: عده‌ای وسائل بهداشتی و ضدعفونی را احتکار می‌کنند و فروشنده‌های مواد محترقه نیز برای سود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند.
 
41 درصد پرونده‌های جرائم رایانه‌ای در سال 98 کشف شدند

سردار با اشاره به افزایش 16 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 98 گفت: امسال 51 تن مواد مخدر در فارس کشف شد، همچنین موفق به کسب مواد اول در کاهش حوادث رانندگی و تعداد کشته‌ها در این حوزه شدیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رشد 50 درصدی پرونده‌های جرائم رایانه ای اظهار داشت: پلیس فتا توانست بالای 40 درصد از این جرائم را کشف کرده است.

وی با بیان اینکه بیشتر جرائم که بخش به مشاوره نیروی انتظامی ارجاع داده شده منجر به سازش شده است، اعلام کرد: تاکنون 3 میلیون 472 هزار تماس تلفنی با 110 شده که تعداد زیادی از این تماس‌ها عملیاتی شده است، علت تاخیر 110 در برخی مواقع به دلیل تعداد تماس‌های زیاد در برخی محلات است.

رئیس پلیس فارس خبر داد: در یک ماه اخیر پنج باند حرفه‌ای سارقان سابقه‌دار منازل و خودرو در شمال شهر شیراز دستگیر شدند و به 73 فقره سرقت اعتراف کردند.
 
دستگیری 8 تولید کننده و توزیع کننده مشروبات الکی
سردار حبیبی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فوت و مسمومیت تعداد زیادی به دلیل سوءمصرف الکل، عنوان کرد: هشت نفر اصلی تولیدکننده و توزیع‌کننده مشروبات الکی در شیراز دستگیر شدند که یکی از این افراد که 13 فقره سابقه دارد و یکی از دستگیر شده‌ها خودش بخاطر سوءمصرف الکل کور شده است.

رئیس پلیس فارس متذکر شد: برخی بخاطر سود نامشروع جان مردم را به خطر انداخته‌اند، مشروبات الکلی علاوه بر حرام بودن، به سلامت انسان‌ها ضرر می‌رساند و مورد تایید تمام پزشکان دنیا است و مصرف الکل هیچ تاثیر مثبتی بر روی درمان بیماری کرونا ویروس ندارد.

وی با بیان اینکه عده‌ای برای سود بیشتر مشروبات الکلی را دستکاری می‌کنند و همین سبب آسیب شده است، اعلام کرد: افراد دارای سوءپیشینه در این زمینه درحال رصد هستند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده چنین مواردی با 110 تماس بگیرند، ضمن اینکه تاکنون کشفیات زیادی با همکار مردم انجام شده است.

افراد دارای علائم ویروس کرونا در ورودی‌های شیراز با هزینه پلیس 14 روز قرنطینه می‌شوند
سردار حبیبی همچنین با اشاره به کنترل مبادی ورودی شیراز به دلیل شیوع کرونا ویروس، گفت: نمی‌توانیم از ورود افراد به شیراز جلوگیری کنیم اما ورودی‌ها کنترل شده و در صورت اینکه فردی دارای علائم باشد خود و همراهانانش به هزینه نیروی انتظامی به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: مردم شیراز همکاری لازم را داشتند و به همین دلیل طرح زوج و فرد لغو شده است، عده ای متخلف نیز وجود دارند که نیروی انتظامی در حال تذکر به این افراد هستند.

انتهای پیام/9810013

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز مواد محترقه مواد مخدر دستگیری نیروی انتظامی فرمانده نیروی عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی