Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@17:09:25 GMT

مسابقه کتابخوانی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۰۹۸

به گزارش ایلنا، علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: برنامه رادیویی «دانایی توانایی» با همکاری رادیو نمایش از تاریخ دوم تا شانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ هر روز ساعت ۱۴ بر روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

وی افزود: در این برنامه قرار است یکی از کتاب‌های منتخب جشنواره دانایی توانایی معاونت پرورشی و فرهنگی بازخوانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگی، هنری و اردوها و فضا های پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در این برنامه کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داود امیریان از انتشارات قدیانی که از کتاب‌های برگزیده جشنواره دانایی توانایی است با صدای میرطاهر مظلومی برای دانش‌آموزان بازخوانی خواهد شد.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند در پایان هر برنامه می‌توانند جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی با مراجعه به سایت www.radionamayesh.ir و ثبت نام در سامانه نقش در این مسابقه که در پایان هر برنامه برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی افزود: اداره کل فرهنگی، هنری و اردوها و فضا های پرورشی وزارت آموزش و پرورش در نهایت به دانش‌آموزان برگزیده مسابقه کتابخوانی برنامه رادیویی دانایی توانایی جوایزی را اهدا خواهد کرد.

رمضانی در پایان گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند هر روز رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۷/۵ مگا هرتز دریافت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانش آموزان فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش انتشارات قدیانی مسابقه کتابخوانی دانایی توانایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کرمان با بیان اینکه آخرین زمان سنجش نوآموزان کلاس اول ابتدایی پایان اردیبهشت ماه اعلام شده، گفت: از حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول استان که امسال پیش بینی می‌شود به کلاس اول بروند، حدود ۵۵ هزار نفر کار نوبت گیری یا سنجش را انجام داده‌اند.

محمود بنی اسد امروز ۲۷ فروردین ماه درباره سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: امسال سنجش نوآموزان رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته داشت به طوری که سنجشی که هرساله در تیرماه انجام می‌شد از آذرماه آغاز شد تا فرصت لازم برای توانبخشی و آموزش نوآموزان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال بعد از پایان سنجش سلامت، کار توانبخشی با حضور مربیان متخصص و آموزش یک نفر فرد موثر در خانواده به صورت تکمیلی برای دانش‌آموزان دارای محدودیت انجام می‌شود، افزود: آخرین فرصت انجام سنجش سلامت پایان اردیبهشت ماه اعلام شده و بعد از آن در خردادماه کار توانبخشی دانش آموزان و انجام مداخلات صورت می‌گیرد.

بنی اسد ادامه داد: تقاضا داریم خانواده‌ها زمان سنجش را به عقب نیندازند و با وارد شدن به سامانه آموزش‌وپرورش به آدرس my.medu.ir و انجام فرایند ساده نوبت‌گیری، در تاریخ مشخص شده به مراکز سنجش جسمانی و آمادگی‌های تحصیلی دانش آموزان مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با بیان اینکه آمار سنجش سلامت متناسب با تعداد دانش آموزان متقاضی پایه اول است، اظهارکرد: سنجش برای نوآموزان پایه اول اجباری است اما خانواده‌ها می‌توانند برای سنجش فرزندان پیش دبستانی چهار و پنج ساله خود نیز اقدام کنند؛ علت آن است کودکانی که دارای بیماری‌ها، نارسایی‌ها و اختلالات جسمی هستند، طلایی ترین دوران درمان و جبران برای آن‌ها سنین یاد شده به حساب می‌آید.

بنی اسد با اشاره به اینکه سال‌های قبل در پایگاه‌ها از نیروهای آزاد استفاده می‌شد، افزود: اکنون نیروهای متخصص مدیر مرکز، معاون مرکز، سه تا پنج آموزگار استثنایی، یک نفر گفتار درمانگر، یک نفر کار درمانگر و یک نفر مشاور در این پایگاه‌ها حضور دارند.

وی انجام سنجش عشایر را از طریق پایگاه‌های سیار اعلام کرد که با مراجعه به مناطق عشایری و روستایی کار سنجش نوآموزان عشایر را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه در حرم رضوی + فیلم
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی