Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین پروژه‌های استان در حوزه آب‌ و فاضلاب، حمل‌ و نقل، معدن و پروژه‌های با محوریت اقتصاد مقاومتی است و اجرای پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های بیش از ۷۰ درصد پیشرفت خواهد بود. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

مجید پورعیسی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان مهم‌ترین پروژه‌ها در حوزه آب‌ و فاضلاب، حمل‌ و نقل، معدن و پروژه‌های با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌های نیمه‌تمام در خراسان جنوبی با اولویت پروژه‌های بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی در سال‌جاری است افزود: مابقی پروژه‌های نیمه‌تمام حداکثر تا پایان دولت فعلی و در صورت ابلاغ کامل تخصیص در دستور کار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: حدود 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استانی و ملی در استان خراسان جنوبی نیاز است.

پورعیسی با اشاره به مصوبات سفر نوبخت در سال گذشته به خراسان جنوبی گفت: اسفندماه سال گذشته نوبخت به خراسان جنوبی سفری دو روزه داشت که وعده 940 میلیارد تومانی برای دو سال استان داد که  از این میزان 470 میلیارد تومان برای امسال و 470 میلیارد تومان برای سال 99 برنامه‌ریزی شده که از 470 میلیارد تومان سهم 98 تاکنون 290 میلیارد تومان تخصیص یافت و امید است 180 میلیارد تومان دیگر  تا آخر تیرماه به استان تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه کارگروه سامان‌دهی واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش غیردولتی (بخش خصوصی و تعاونی‌ها) در سال‌های گذشته برگزار شد و در نهایت با تصویب واگذاری دو پروژه عمرانی استان به بخش خصوصی به پایان رسید گفت: اجرای این طرح که برای تسریع در به سرانجام رساندن پروژه‌های دولتی با همکاری بخش غیردولتی است.

قول‌های نوبخت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در گلستان/ اختصاص 30 میلیاردتومان برای سدنرمابتهران| پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به شهرداری ملارد واگذار می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی افزود: از سال 94 تاکنون با وجود بیش از یک هزار و 600 پروژه عمرانی نیمه تمام دولتی، طی امسال از 96 پروژه بررسی شده با قابلیت واگذاری و موافقت کارگروه، در مرحله اول برای 55 پروژه نیمه تمام دولتی تصمیم گیری‌های انجام شود تا با دریافت تسهیلات با مشارکت بخش غیر دولتی به اتمام برسند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌هایی که دارای پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند، می‌توانند پس از بررسی کارشناسی و تهیه گزارش‌ها تصمیم به واگذاری پروژه‌ها، طرح‌ها را در قالب مکانیزم‌های مشخص شده به بخش خصوصی واگذار کنند.

پورعیسی بیان کرد: که از سال 94 تاکنون برای اجرایی شدن طرح اقداماتی انجام شد و طی سال 96 و 97 با سناریویی جدید پروژه‌هایی که قابلیت مشارکت را با بخش غیر دولتی دارند تعیین تکلیف شدند تا آنجا که از میان پروژه‌های نیمه تمام استان 96 پروزه نیمه تمام اولویت‌دار شناسایی شدند تا با همکاری بخش غیر دولتی به سرانجام برسند و در مرحله اول برای 55 پروژه مورد از این پروژه‌ها مشوق مشارکت در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: مشارکت کنندگان بخش غیردولتی می‌توانند تا سقف 30 درصد از اعتبار مورد نیاز سرمایه‌گذاری پروژه از یارانه سود تسهیلات بهره ببرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از میان پروژه استان که 96 مورد آن می‌توانند با مشارکت بخش غیر دولتی انجام شوند ابلاغ بهره‌مندی از  ظرفیت تسهیلات ماده 19 به 55 پروژه طی امسال داده شده است.

انتهای پیام/ 254/ح

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی پروژه های نیمه تمام میلیارد تومان بخش غیر دولتی بخش خصوصی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جهش داشت و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصد در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت طی سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از  ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده در صنعت نفت انجام شده تا در سال جاری نیز جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته رکوردهای خوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان