Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:04:41 GMT

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۷۵۴

ایلنا؛ برخی‌ها هستند که کلاً به خرید لوازم دست دوم عادت دارند. این افراد همان مشتریان دائمی تاناکوراها هستند. اگر تعداد این افراد قابل ملاحظه نبود، هرگز بر تعداد این فروشگاه‌ها و سایت‌ها افزوده نمی‌شد. به دلیل اینکه خرید آنها در بیشتر مواقع به نفع است. خیلی از این افراد فکر می‌کنند به جای اینکه یک جفت کفش بخرند می‌توانند این طوری دو جفت کفش بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا خیلی وقت‌ها به این فکر می‌کنند که قیمت یک کالای اصل با برند معتبر دست دوم با یک کالای تقلبی نو برابری می‌کند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند اصل بخرند تا تقلبی. 

اما برخی هم هستند که خیلی هم اهل خریدن لوازم دست دوم نیستند، ولی گاهی مجبور می‌شوند به دلیل محدودیت‌های مالی دست به خرید آنها بزنند. بیشتر افراد در شروع یک کسب و کار شاید خیلی سرمایه‌ای نداشته باشند که به بهترین شکل فضای خود را تجهیز کنند. آنها ممکن است وقتی طراحان به محیط کاری آنها می‌آیند با شنیدن قیمت‌ها کلاً از این کار صرف نظر کنند یا آن را به موقعی که از نظر مالی اوضاع بهتری داشتند واگذار ‌کنند و با خرید چند میز و صندلی دست دوم ساده کار خود را راه بیاندازند. 

اما اگر می‌خواهید مبلمان اداری دست دوم بخرید بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید و بی گدار به آب نزنید تا از همان لوازم دست دوم هم استفاده کافی را ببرید.

چه نکاتی را در زمان خرید مبلمان اداری رعایت کنیم؟

بعد از به نتیجه رسیدن سوال اینکه آیا مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم، این مسئله پیش می آید که وقتی یک کالای دست دوم می‌خرید در واقع انتخاب شما محدود می‌شود. یعنی طرح و رنگ و جنسی که در ذهن شما وجود دارد، در خریدهای دست دوم ممکن است پیدا نکنید. 

یکی از مواردی که در زمان خرید هر نوع وسیله دست دومی اهمیت دارد این است که این وسیله چقدر قبلاً کار کرده است. حتماً سال کارکرد آنها را سؤال کنید. 

جنس لوازم دست دوم نیز اهمیت دارد. اگر لوازمی بخرید که روکش آنها چرم هستند باید دقت بیشتری به خرج دهید. توجه به ساییده شدن‌ها، خراش‌ها و رنگ پریدگی‌ دسته‌ها و قسمت‌های مختلف چوبی انواع مبلمان اداری دست دوم را حتماً پیش از خرید بررسی کنید. 

کار دیگری که باید انجام دهید دقت به کارت ضمانت است. مدت زمان ضمانت که روی کالا مشخص شده است نشان دهنده کیفیت آن است. اگر کالایی که می‌خرید مدت زمان ضمانت و گارانتی آن تمام شده است دیگر نباید منتظر کارایی عالی از آن باشید. 

به برند ساخت مبلمان اداری نیز توجه کنید. برخی برندها حتی دست دوم آنها نیز بیش از برخی کالاهای نو ارزش دارند. گاهی حتی ممکن است یک میز نو با توجه به برند و طرح و ساخت آن طوری باشد که به سختی بتوانید با چنین قیمتی نو آن را تهیه کنید.

 

مهم است که قصد خرید چه وسیله دست دومی را دارید. مثلاً خرید یک میز کنفرانس ممکن است چون قرار نیست به طور دائم از آن استفاده کنید خیلی هم کار غیر عاقلانه‌ای نباشد، اما خرید یک صندلی با توجه به کارایی بالای آن خیلی منطقی به نظر نرسد.

برخی لوازم دست دوم هم واقعاً خیلی دست دوم نیستند و در واقع نو هستند. یعنی صاحب آنها کلی هزینه کرده و آنها را سفارش داده است، ولی بنا بر هر دلیلی مجبور شده است آنها را برای فروش بگذارد. در این مواقع شما خیلی خوش شانس هستید که بتوانید با یک قیمت مناسب آنها را بخرید. تازه در لوازم دست دوم ممکن است مدلی را ببینید که خیلی چشمگیر باشد. 

شرکت فضاگویا نامی آشنا در حوزه دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری است. اگر روزی قصد خرید مبلمان اداری دست دوم را داشتید به برند ساخت آن توجه کنید. اگر یک میز اداری دست دوم فضاگویا تهیه کنید چه بسا گاهی از تولیدات نو کارایی بیشتر و بهتری برای شما داشته باشد. 

مضرات مبلمان اداری دست دوم و میزهای اداری ارزان

مبلمان اداری که به طور دست دوم تهیه شوند، ممکن است در ظاهر عاری از عیب و ایراد و قابل استفاده باشند، اما پس از کمی استفاده از آنها است که عیب و ایراداتشان خود را نشان خواهد داد. 

صندلی از عناصر مهم یک مبلمان اداری است که اگر قبلاً از آن استفاده شده باشد، در طول زمان فرم و شکل خود را از دست می‌دهد و چون کارکنان زمان زیادی را روی آن می‌گذرانند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید استانداردهای لازم را داشته باشد. مهم است کارکنان در محیط کار احساس راحتی و آرامش داشته باشند و در این صورت است که بازدهی آنها بالا می‌رود. 

چیدمان غیر اصولی و بدون تفکر و غیر مهندسی تأثیرات پنهانی روی افرادی می‌گذارد که در آن محیط حضور دارند. وقتی شما به یک محلی وارد می‌شوید که دکوراسیون داخلی آن توسط افراد اهل فن انجام شده است، به طور قطع جریان داشتن انرژی و پویا بودن محل را احساس خواهید کرد.

اگر مبلمان اداری تأثیری در درآمدزایی نداشت، هرگز تولیدکنندگان بزرگ و شرکت‌های معتبر در ایران و دنیا هزینه‌ای صرف این کار نمی‌کردند. تجربه نشان داده است که مبلمان اداری در جذب مشتریان و نگه داشتن آنها و انتخاب آنها در ادامه همکاری با یک شرکت مؤثر بوده است. 

بهتر است در همان ابتدا این کار را انجام دهید و از تجربیات دیگران استفاده کنید، نه اینکه پس از گذشت چند سال و متحمل شدن ضرر و زیان به این نتیجه برسید که باید دستی به سر و روی شرکت بکشید و تغییراتی در آن به وجود بیاورید، شاید که در درآمدزایی شما نیز مؤثر باشد.

شرکت مبلمان اداری فضاگویا با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه ساخت دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری می‌تواند پیشنهاداتی برای تجهیز محلتان به شما بدهد که بتوانید مناسب بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، مبلمان باب سلیقه خود را تهیه کنید. 

شما می توانید با تزئینات مبلمان اداری به آنها ظاهری شگفت انگیز بدهید

مبلمان اداری یکی از مهمترین ارکان در یک اداره است. امروزه در ادارات خبری از میز اداری و صندلی های سنتی نیست. برای همین ساخت انواع مبلمان اداری با طراحی مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله با تزیینات مبلمان اداری بیشتر آشنا خواهیم شد و انواع آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

اهمیت مبلمان اداری

امروزه ادارات با توجه به تعداد ارباب رجوع و میزان بودجه خود اقدام به دیزاین این محل می کنند. یکی از مهمترین قسمت هایی که نیاز مبرم به طراحی و دکوراسیون دارد محل نشستن کارمندان و مراجعه کنندگان است. استفاده از مبل اداری در این محل یکی از اولویت ها است. با تحقیقات گسترده ای که در زمینه استفاده از مبل اداری شده است محققان به این نتیجه  رسیده اند که  مبل های اداری بهره وری را در کارمندان اداره افزایش می دهد. با استفاده از مبل اداری مناسب و استاندارد می توان به فضا و محل کار حالتی رسمی و مدرنیته داد. برای همین است که مبل اداری برای یک اداره نقش تاثیرگذاری دارد. همچنین برای ایجاد فضایی زیبا و چشم نواز هم می توان با تغییر در نحوه چیدمان مبلمان اداری در هر محیطی و کمی تغییر در طراحی دکوراسیون اینگونه فضاها را خلق نمود.

در انتخاب مبلمان اداری مناسب باید مواردی را مد نظر قرار دهیم.

ابتدا باید فضا و ظرفیت محل کار را در نظر بگیریم. برای فضای کوچک از مبل اداری کوچک استفاده کنیم و برای فضای بزرگتر از انواع بزرگتر آن. تزیینات مبلمان با فضا و هارمونی محل کار هماهنگی مناسبی داشته باشد. جنس و رنگ این مبلمان بسیار مهم است. نحوه چیدمان میز و صندلی اداری

برای اینکه یک فضای مناسب برای محل کار ایجاد کنیم باید در نحوه چیدمان دقت زیادی شود. بعد از انتخاب و خرید مبل و میز اداری باید به چیدمان آن نگاه ویژه ای داشته باشیم. این محل اولین مکانی است که افراد در بدو ورود با آن مواجه  می شوند و باید همیشه تعادل بصری خوبی ایجاد کنیم. این کار فقط در صورتی امکان پذیر است که بتوان مبل اداری را به درستی انتخاب کنیم. انتخاب مبلمان اداری کلاسیک و یا مدرن و چیدمان درست آنها به این تعادل کمک می کند. برای این کار می توان از یک تابلو و یا یک میز با طراحی قدیمی نیز استفاده کنیم. قرار دادن مبلمان به صورتی باشد که بیشترین بهره وری را از فضا داشته باشید.

مزیت مبل اداری مناسب

مبل های اداری باید با کیفیت و مقاوم باشند زیرا این نوع مبلمان بر عکس مبلمان خانه هر سال عوض نمی شوند. برای همین است که هنگام خرید مبلمان اداری باید به کیفیت متریال استفاده شده در آن دقت کرد. مبل های اداری اگر مناسب انتخاب شوند می توانند تا سال ها دوام آورده و هزینه کمتری بابت تعویض و تعمیر آنها پرداخت شود. سعی کنید تا تزیینات مبلمان اداری را طوری انتخاب نمایید که بتوان دوباره آن را اصلاح کرد و مورد استفاده قرار داد.

استفاده از مبل های ارگونومیکی می تواند یک سرمایه گذاری در محل کار شما باشد. اینگونه مبلمان اداری برای سلامتی کارکنان و مراجعه کنندگان بسیار مفید است. مبلمان ارگونومیک رفاه عمومی را افزایش داده و به علت دوام بالا و استهلاک کم هزینه ها را کاهش می دهد. هنگامی که افراد از محل کار خود احساس رضایت داشته باشند استرس در آنها کم و رضایتمندی از کار افزایش می یابد. برای همین است که به امور اداره و محل کار خود با دقت بیشتری رسیدگی می کنند. این کار بازدهی اداره شما را نیز افزایش می دهد. مبلمان ارگونومیک با ارتفاع مناسب تهیه می شود و برای همین باعث راحتی در کار و خسته نشدن چشم ها می شود. همانگونه که دیدید تزیینات مبلمان حتی در ادارات نیز باعث افزایش راندمان و بازدهی بالای کار در افراد خواهد شد. برای همین است که هنگام خرید یک مبل اداری مناسب باید به نحوه تزیینات آن نیز دقت شود.

جهت خرید بهترین مبلمان اداری با مناسب ترین قیمت و تمام تجهیزات و امکانات خاص و ویژه می توانید به وبسایت رسمی فضاگویا به آدرس (www.fazagooya.com) مراجعه کرده و یا با همکاران ما در شرکت فضاگویا با شماره تلفن 89387-021 – 88713040-021 – 021-88729717 تماس حاصل نمایید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران ذهن سرمایه گذاری شماره تلفن کفش برای همین استفاده از مبل لوازم دست دوم مبل اداری اداری مناسب خرید مبل محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • با ۲۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!