Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@08:00:47 GMT

فیلم‌های فجر ۳۷ که باز هم از اکران جاماندند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۷۹۷

سینمای ایران در حالت عادی با مشکل اکران و ترافیک فیلم‌ها روبرو است و حالا هم درگیر ویروس کرونا شده و مشکلی بر مشکلات آن اضافه شده است. البته سازمان سینمایی به دنبال پیدا کردن راهکار‌هایی برای خروج و و یا کم کردن مشکلات صاحبان فیلم است.

اخبار فرهنگ و هنر - هر سال تعدادی فیلم که در جشنواره فیلم فجر حضور نداشتند، به اضافه آثاری که خارج از جشنواره تولید شده بودند از اکران جا می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز چنین اتفاقی رخ داده است؛ یعنی بجز فیلم‌هایی که موفق به حضور در جشنواره سی و هفتم فجر نشدند، برخی از آثاری که در این این رویداد هم حضور داشتند موفق به اکران نشده اند! البته که تولیدی‌های جدید، فیلم‌های فجر ۳۸ و بازتاب‌ منفی کرونا بر روند اکران اثر گذاشته است.

فیلم‌هایی که از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر هنوز موفق به اکران نشدند، عبارتند از:

«بنفشه آفریقایی» مونا زندی حقیقی، « پالتو شتری » مهدی علی میرزایی، «تیغ و ترمه» کیومرث پوراحمد، «جمشیدیه» یلدا جبلی، «خون خدا» مرتضی علی عباس میرزایی، «طلا» پرویز شهبازی، «ناگهان درخت» صفی یزدانیان، «حمال طلا» تورج اصلانی، «دیدن این فیلم جرم است» رضا زهتابچیان، «یلدا» مسعود بخشی و «روز‌های نارنجی» آرش لاهوتی.

البته سازمان سینمایی برای سال جدید قصد دارد فیلم‌ها را به صورت قرعه کشی اکران کند؛ اتفاقی که تاکنون در سینمای ایران رخ نداده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر پالتو شتری سازمان سینمایی ویروس کرونا اکران فیلم ها جشنواره فجر ۳۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • «شوهر ایران خانم» موفق به کسب دو جایزه از جشنواره فیلم فرایبورگ شد