Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:30:01 GMT

تعطیلی پروژه فاز دوم پالایشگاه آبادان تا ۱۴ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۸۷۶

تعطیلی پروژه فاز دوم پالایشگاه آبادان تا ۱۴ فروردین

ایسنا/خوزستان فرماندار ویژه آبادان گفت: در راستای مقابله با شیوع کروناویروس از امروز، ۲۶ اسفندماه فعالیت بخش‌های مختلف پروژه فاز ۲ پالایشگاه آبادان به غیر از واحد حراست و واحد کالا، تا ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده تعطیل است.

زین‌العابدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در زمینه شیوع ویروس کرونا وجود دارد، تصمیم گرفته شد تا بخش‌های عملیاتی فاز دوم پالایشگاه آبادان تعطیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز دوم پالایشگاه آبادان یک پروژه سازه‌ای است که اکنون توسط بخش‌های مختلف در حال انجام است و توقف عملیات آن ارتباطی به فعالیت پالایشگاه فعلی آبادان ندارد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد مشغول در این طرح، چینی هستند تصمیم گرفته شد تا در راستای مقابله با شیوع کروناویروس، بخش‌هایی که کار ساخت و ساز و عملیاتی این طرح را انجام می‌دهند تعطیل شوند.

موسوی خاطرنشان‌کرد: در شرایط فعلی بهترین راه مقابله با کرونا، پیشگیری از آن و رعایت بهداشت فردی است و در این زمینه تصمیم گرفته شد تا به منظور حفظ سلامت کارکنان و کارگران این طرح، بخش‌های مورد نظر در فاز دوم پالایشگاه آبادان تعطیل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پالایشگاه آبادان استانی اقتصادی کروناویروس فاز دوم پالایشگاه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی بابایی کارنامی  در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیرات با رضایتمندی که ایجاد می‌شود، جبران می‌شود.

گفتنی است، دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی.

دیگر خبرها

  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی