Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای هرمزگان ، یوسف عابدینی از اتمام عملیات روکش آسفالت محور سیاهو به احمدی به طول 10 کیلومتر در سال 98 خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  افزود : عملیات روکش آسفالت وایمن سازی از ابتدای محور سیاهو به احمدی بطول 10 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال انجام گردیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدینی  اظهارداشت: با توجه به درخواست اهالی آن منطقه و طی بازدیدهای مکرر از این محور و مکاتبه با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن اخذ مجوز، نسبت به ایمن سازی ، ساخت دیوارهای حفاظتی ، گابیون چینی  ، خط کشی و روکش آسفالت بخشی از جاده مذکور شده ایم که امید می رود در آینده ای نزدیک بتوانیم بخش عمده ای از این مسیر را بهسازی کنیم .

وی اضافه کرد: محور سیاهو به احمدی از ابتدای دو راهی حدود 60 کیلومتر می باشد که 40 کیلومتر به دلیل کوهستانی بودن و عرض کم جاده و حجم بالای ترافیک یکی از دغدغه های مهم این اداره کل است و در صدد هستیم تا نسبت به بهسازی  جاده ای هموار وتردد ایمن به دور از هرگونه حادثه ای  برای اهالی آن منطقه فراهم سازیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روکش آسفالت جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی

میثم سیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر روز یکشنبه وارد استان شده و طی این مدت نیروهای راهداری ۱۶۰۰ کیلومتر باندراه از محورهای استان را برفروبی کردند.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و انسداد محورها ۱۹۰ تن مخلوط شن و نمک نیز استفاده شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در گردنه‌های کوهستانی بویژه گردنه‌های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین محورهای اراک به ازنا، خنداب به ملایر و خمین به الیگودرز و همچنین وفس کمیجان، شاهد بارش برف بودیم همچنین در سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی نیز شاهد بارش باران بودیم.

سیفوری گفت: در این بازه زمانی ۱۲۰ نیروی انسانی و ۷۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات نیز درگیر برفروبی در سطح جاده‌های استان بودند.

کد خبر 6062810

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده‌های همدان
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران