Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از فعالیتهای پیشگیرانه این اداره کل در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مهرداد فتحی بیرانوند گفت: با توجه به قدرت سرایت بالای ویروس کرونا، اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان جهت حفاظت و حراست از سلامتی کارکنان، در گام نخست با نصب بنرآموزشی در سر درب اداره و نیز در محیط داخل اداره و نصب اطلاعیه های هشدار دهنده، موارد آموزشی را جهت جلوگیری از ابتلا به این ویروس به تمامی همکاران ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: در گامهای بعدی اقداماتی نظیر حذف استفاده از دستگاه حضور و غیاب ، ضد عفونی نمودن محوطه اداره کل، ادارات تابعه و نیز پاسگاهها محیطبانی و همچنین توزیع ماسک، الکل و ژل بهداشتی در بین کارکنان صورت گرفت.

فتحی بیرانوند با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان گفت: به همین منظور و در راستای اطمینان از سلامتی کارکنان و مراجعه کنندگان به اداره و با توجه به اینکه یکی از شاخصه های وجود این بیماری در بدن  تب بلا می باشد؛ طرح سنجش دمای بدن آنها بوسیله دستگاه تب سنج انجام می گیرد که این امر نقش مهمی در تعیین سلامت همکاران دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی اداره کل صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی دیدار کرد.

دکتر سعید شهند در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت : در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین عملیاتی نمودن برنامه های دولت مردمی سیزدهم ، همراهی با جهش تولید و توسعه پایدار و متوازن ، محوریت فعالیت های اداره کل حفاظت محیط زیست در سال 1403 خواهد بود و مردمی سازی حفاظت از محیط زیست را در سال جدید با جدیت پیگیری می کنیم .

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست بیان کرد : در این راستا یک معاونت تخصصی با عنوان معاونت آموزش و مشارکت های مردمی در سازمان مرکزی وجود دارد که هدف آن ارتقا و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و  مردمی سازی آن است .

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: بایستی تلاش کنیم تا از فیوضات و برکات این ماه استفاده کرده و انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.

 

وی ادامه داد: حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است که شرع ، قانون و عقل به آن حکم و تاکید می کند و اگر محیط زیست آسیب ببیند زندگی مردم دچار آسیب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • پایش بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی‌خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • افزایش باکتری‌های مفید روده با اجزای زیست فعال کینوآ