Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:08:45 GMT

کاشت ۳۰۰ هزار گل شب‌بو در کرج/ لغو مراسم نوروزگاه

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۶۱۶۳

کاشت ۳۰۰ هزار گل شب‌بو در کرج/ لغو مراسم نوروزگاه

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به اقداماتی که در شهر کرج برای استقبال از بهار انجام شده اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته گل کاری‌ها در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به کاشت ۳۰۰ هزار گل شب بو در سطح شهر، گفت: ۱۵ هزار جعبه گل بنفشه نیز در نقاط مختلف شهرمان کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه ۳۶ عدد تخم مرغ رنگی توسط هنرمندان نقاش رنگ آمیزی شده و در سطح شهر نصب خواهد شد، افزود: نقاشی دیواری جداره شهری نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بضاعتی پور با اشاره به نصب شش اِلمان نوروزی در شهر، گفت: قرار است هشت سفره هفت سین نیز در نقاطی از کرج مانند میدان طالقانی، زیر پل میانجاده، میدان حافظ، میدان امام حسین (ع)، فلکه اول رجایی شهر و یا میدان توحید جانمایی شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی سیستم‌های روشنایی پارک‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و آب‌نماهای پارک‌ها نیز بازسازی شده است، گفت: وسایل بازی کودکان در پارک‌ها تعمیر شده و مواردی که اسقاطی و فرسوده بود را جمع آوری کردیم، تمامی نیمکت‌ها و سطل زباله‌های سطح شهر نیز رنگ آمیزی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پارک مروارید در مجموعه کاخ مروارید مهرشهر نیز نوروز ۹۹ برای بازدید شهروندان آماده است، عنوان کرد: این پارک در واقع همان عرصه ۲۷ هکتار از فضای سبز مجموعه کاخ مروارید است که شهرداری کرج کار رسیدگی و احیای آن را بر عهده داشت.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه امسال برنامه نوروزگاه در مجموعه کاخ مروارید برگزار نمی‌شود، گفت: به دلیل اقدامات پیشگیرانه در برابر شیوع کرونا و همچنین لغو هرگونه تجمعی مراسم نوروزگاه در مجموعه کاخ مروارید برگزار نخواهد شد.

کد خبر 4879973

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کرج کاخ مروارید نوروز بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین استانداری سمنان شیراز زاهدان بیرجند مشهد مجموعه کاخ مروارید سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رییس جمهور

دریافت 17 MB کد خبر 6085152

دیگر خبرها

  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رییس جمهور
  • (ویدیو) کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور
  • فیلم| کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس جمهور
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور + فیلم
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • جدال و زور آزمایی قهرمانان و پهلوانان در جشنوار «بیل گردانی»
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟