Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@06:03:11 GMT

پایان برنامه جنجالی «سلام صبح بخیر»

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۶۲۴۴

«سلام صبح بخیر» ابتدای سال ۹۸ کار خود را آغاز کرد و بحث های پرحاشیه ای را به عنوان محور کار خود قرار داد. این برنامه امروز ۲۶ اسفند ماه به کار خود پایان داد.

اخبار فرهنگ و هنر - این برنامه که با سیل شروع و با کرونا تمام شد در باکس های مختلف س لام صبح بخیر ، عصر بخیر و شب بخیر به پوشش مهم ترین اتفاقات روز و رویدادهای مهمی چون شهادت سردار قاسم سلیمانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراح و تهیه کننده این برنامه ابوالفضل صفری است و مجریان مختلفی در آن حضور داشتند.

عوامل برنامه عبارتند از کارگردان و سردبیر: وحید سعیدی، مدیر تولید: پویان هدایتی، دبیر تحریریه: احمد رنجبر، سرپرست تدوین: مهدیار سزاوار، کارگردان آیتم ها: محمدعلی بای، مجریان: سیدحسین حسینی، حسین کلهر، افتخار سادات سعیدی، قدسیه صالحی و عبد الله روا، گرافیست: سمیه نظیفی، ویدیو گرافیک: محمد طاهری، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان، کارشناسان و دبیران میزها: رضا مهدوی میز موسیقی، محسن جندقی میز اقتصاد و واکنش سریع، سعید اکبری میز سه کنج، محمد صابری میز سینما و بزن سه، بهزاد یوسفی میز دانش و محیط زیست، محمد طادی میز فناوری و اطلاعات، عباس قانع میز مثبت سه کنج، محمدعلی صمدی میز دفاع مقدس، امیر اسماعیلی میز حال خوب، بهناز سعیدی باشگاه مخاطبان، تحریریه: مرجان فاطمی، شهاب پاک بین، مهری رنجبر، فاطمه رجبی، محمدرضا کاظمی، محمد حسین جمالی فرد، آزاده بهرامی، مرتضی رضایی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر برنامه جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر روز جمعه در صفحه اجتماعی ایکس در مورد تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا نوشت: «نسل‌کشی در غزه بدون وقفه ادامه دارد. هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند.

اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک‌آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب‌شده در دفاع مشروع نمود که تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل، آگاهانه از هدف‌گیری غیرنظامیان خودداری کرد.

اکنون، با توجه به ترقه بازی امروز در اصفهان، تمامی کشورها و رهبران جهان می‌بایست توجه خود را به پایان دادن به جنایات اسرائیل و به ویژه جنگ غزه متمرکز کنند. وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت ملل متحد توسط ایالات متحده حرکتی کاملا در جهت اشتباه بود.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون