Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان یک خیر امیرآبادی حدود 40 هزار قلم کالای بهداشتی مرتبط با بیماری کروناویروس به مددجویان، نیازمندان و مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان دامغان هدیه کرد.

مهدی رومنانی رئیس کمیته امداد بخش امیریه دامغان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این هدایا در قالب سه محموله تهیه و توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه دو محموله از این هدایا توزیع شده افزود: سومین محموله هدایای این خیر برجسته استان طی روزهای آتی توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محموله اول اهدایی این خیر به بیمارستان ولایت دامغان که به درمان مبتلایان به کووید19 می‌پردازد اهدا شد افزود: در قالب این محموله 12 هزار و 400 بسته دستکش، عینک، ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده به بیمارستان ولایت دامغان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد بخش امیریه از توزیع دومین محموله اهدایی این خیر در روز گذشته خبر داد و گفت: این محموله دربرگیرنده 6000 مایع ضدعفونی‌کننده بود که بین مددجویان کمیته امداد، افراد تحت‌پوشش بهزیستی و تعدادی از خانواده‌های نیازمند دو شهر دامغان و امیرآباد توزیع شد.

رومنانی با تجلیل از این خیر نیکوکار از اهدای سومین محموله این خیر خبر داد و خاطرنشان کرد: سومین محموله اهدایی این خیر در برگیرنده 20 هزار دستکش است که قرار است طی روزهای آتی توزیع شود.

به گزارش ایسنا- ابراهیم" امیرآبادیان یکی از شناخته‌شده‌ترین خیرین استان و کشور است که هر ساله و در مناسبت‌های مختلف، افراد نیازمند از سخاوت وی بهره‌مند می‌شوند.

جشن بزرگ "ذبح عظیم" که هر ساله همزمان با شب عید قربان با ذبح صدها قربانی در امیرآباد دامغان برگزار می‌شود یکی از خدمات این نیکوکار است

این خیر چند سالی است با مشارکت در برپایی جشن ذبح عظیم در زادگاهش، امیرآباد کوچک را به بزرگترین قربانگاه استان سمنان تبدیل کرده است. این خیر نیک اندیش سال 96 وعده داد هر سال در شب ذبح اسماعیل خود به تنهایی به اندازه قربانی‌های جمع آوری شده در سطح استان سمنان، قربانی اهدا کند.

ابراهیم امیرآبادیان تنها در قالب این طرح،در پنج سال گذشته و تا پیش از عید قربان پیشین بالغ بر 2300 راس قربانی را با همکاری کمیته امداد استان سمنان ذبح و توزیع کرده است.

مشارکت در طرح کمیته امداد استان برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، راه اندازی یک مرکز برای کودکان بی سرپرست، مشارکت 500میلیون تومانی در طرح احسان حسینی ،خدمات‌دهی در عاشورا و اربعین و...از دیگر خدمات این خیر شناخته شده امیرآبادی است.


خیر امیرآبادی
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس در خانه بمانیم دامغان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان در بازدید از انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان گفت: در یک سال گذشته در مجموع بیش از ۲۸ هزار تن برنج و شکر به نرخ دولتی به منظور تنظیم بازار بین مردم واصناف تولیدی وکارگاه‌ها توزیع شد.
محسن ضیائی افزود: هیچ کمبودی در زمینه تامین اقلام وکالا‌های اساسی مورد نیاز مردم شامل برنج، شکر و روغن وگندم وآرد نیست.
محمود حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان هم در این بازدید گفت: تامین نیاز‌های اولیه مردم به کالا‌های اساسی جزو وظایف مستمر مدیران حوزه اقتصادی استان است و مردم باید بتوانند با قیمت منطقی به کالای مورد نظر خود تامین کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار