Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛  کیانوش جهانپور درخصوص آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا گفت: از ظهر روز گذشته تا امروز ۱۰۵۳ نفر به عنوان مبتلایان جدید به ویروس کرونا شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری از ابتدای ورود به کشور تاکنون به ۱۴۹۹۱ نفر رسید.

جهانپور گفت: متاسفانه از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بیماری کووید ۱۹ در کشور تا امروز (۲۶ اسفند ۹۸) به ۸۵۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

توزیع فراوانی موارد جدید شناسایی شده کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان:

آذربایجان شرقی: ۳۵، آذربایجان غربی: ۳۱، اردبیل: ۳۰، اصفهان: ۱۱۸، البرز: ۴۹، ایلام: ۲، بوشهر: ۴، تهران: ۲۰۰، چهارمحال و بختیاری: ۳، خراسان جنوبی: ۷، خراسان شمالی: ۴۵، خوزستان: ۵۳، زنجان: ۱۵، سمنان: ۳۴، سیستان و بلوچستان: ۱۱، فارس: ۴۳، قزوین: ۴۰، قم: ۱۹، کردستان: ۳۱، کرمان: ۱۳، کرمانشاه: ۲۱، کهگیلویه و بویراحمد: ۵، گلستان: ۴۲، گیلان: ۱۸، مازندران: ۹۶، مرکزی: ۱۴، هرمزگان: ۱۶، همدان: ۷، یزد: ۵۱

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مسلم مویدی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در گشت‌زنی یگان حفاظت اراضی کشاورزی شهرستان الیگودرز چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان الیگودرز شناسایی و نسبت به صدور اخطار توقف عملیات و دیوارنویسی اقدام شد.

وی حفظ کاربری اراضی را عامل تأمین‌کننده امنیت غذایی کشور دانست و از مسئولان استانی و شهرستان‌ها مرتبط با حوزه امور زمین خواست در حراست از این اراضی تلاش کنند و با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت امور اراضی پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی است که توسط اکیپ‌های گشت ۱۳۱، کارشناسان پهنه و اداره امور اراضی به طور مستمر مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرد و اگر موردی مشاهده شود علاوه بر توقف عملیات و ابلاغ اخطاریه به متخلفان ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

سرهنگ مویدی با بیان اینکه بی‌شک مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن ۱۳۱) یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در این مدیریت و مدیریت امور اراضی استان اطلاع دهند.

کد خبر 6063572

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید