Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@03:35:13 GMT

تازه ترین خبرها از بیماری حمید هیراد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۶۷۹۷

تازه ترین خبرها از بیماری حمید هیراد

رویداد۲۴ روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو» با انتشار اطلاعیه خبر بیماری حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ طرف قرار داد با این مجموعه را تایید کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«پیرو انتشار خبر ابتلای هنرمند ارجمند جناب آقای حمید هیراد به بیماری سرطان و پیگیری هنردوستان عزیز و اهالی رسانه به اطلاع می رساند؛ متاسفانه این خبر صحت داشته و حدود ۲ سال است که این هنرمند با این بیماری مبارزه می کند و خوشبختانه حال ایشان در حال حاضر خوب بوده و به لطف خداوند متعال و زحمات کادر پزشکی بیماری تحت کنترل است و روند درمانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه فرهنگی هنری آوازی نو در دو سال گذشته تمام تلاش خود را کار بست تا ضمن پیگیری مراحل درمانی، خبر بیماری آقای هیراد علنی نشود تا مبادا خاطر علاقه مندان به موسیقی و مردم ایران آزرده شود، اما متاسفانه روز گذشته شاهد انتشار این خبر در فضای مجازی بودیم.

بیشتر بخوانید: شوکه‌کننده؛ حمید هیراد سرطان خون دارد

به هر روی همراهی و همدلی اهالی رسانه و هنردوستان گرانقدر تاثیر جدی در روند بهبودی کامل حمید هیراد عزیز خواهد داشت  همچنین از همه عزیزانی که با حمایت و لطف خود جویای حال این هنرمند بوده اند کمال تشکر را داریم.

در تلاش هستیم تا با همکاری اصحاب رسانه به زودی حمید هیراد عزیز شخصا در خصوص روند درمانی و مسائل مرتبط به بیماری اش توضیح های لازم را به علاقه مندان و مردم عزیز ارائه کند.»

منبع: افکار نیوز لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s4K خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حمید هیراد خواننده پاپ حمید هیراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی

رضا نصری تحلیل‌گر حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند! تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعا‌های بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران است. در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روز‌هایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشور‌های جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال