Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیداحمدرضا پیش‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این جشنواره افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه فرهنگ قرآنی در مراکز آموزشی و واحد­های استانی، شناسایی نخبگان قرآنی و ترویج فرهنگ قرائت، حفظ و آموزش مفاهیم قرآن­کریم و آشنایی هر چه بیشتر دانشگاهیان با سیره اهل­بیت (علیهم السلام) و هدایت استعداد‌های دانشجویان هنرمند در جهت تولید آثار فاخر هنری دینی است.

سیداحمدرضا پیش بین بیان کرد: این جشنواره در بخش رقابتی دانشجویان در ۶ بخش آوایی، کتبی، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی در ۳۴ رشته و بخش رقابتی مدرسان و کارکنان در سه بخش آوایی و کتبی و پژوهشی و مجموعا ۹ رشته برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی و نحوه ارسال آثار می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://quran.uast.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ پایان مسابقات منطقه‌ای قران عترت ونماز مدارس ابتدایی دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود