Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد افکار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت : در صورتی که مردم در خانه نمانند و با افراد ناقلی که شناسایی نشده اند در ارتباط باشند و بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکنند طی دو هفته آینده با پیک وحشتناکی از آمار بیماران مبتلا به کرونا روبرو خواهیم شد.

وی در مورد جهش آمار بیماران مبتلا به کرونا طی چند روز گذشته افزود: تعداد زیادی از افراد در تربت جام و صالح آباد دچار یا ناقل بیماری کرونا هستند که شناسایی نشدند یا بدون علامت هستند و خواهش می کنم از ️افرادی که دچار مشکل علائم گلودرد،تب ،دردعضلانی و سرماخوردگی هستند به پزشک مراجعه کنند و همگان  بایستی از این افراد فاصله بگیرند و توصیه های بهداشت فردی و محیطی را جدی بگیرند و درخانه بمانند تا این چرخه انتقال کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در مورد آخرین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان به ویروس کرونا گفت: تاکنون تعداد 40 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا آزمایش آنان مثبت و  24 مورد منفی و 16 بیمار مبتلا در بخش عفونی بیمارستان سجادیه بستری هستند و 32 بیمار با بهبود نسبی مرخص و در منزل قرنطینه هستند و در این مدت 5 مورد فوتی داشتیم و یک مورد منفی بوده و یک مورد دیگر درحال پیگیری است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پزشک تربت جام علوم پزشکی ویروس گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست

                                                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بهرام‌نیا در بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح ، اظهار داشت: طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.   وی افزود: طبق زمانبندی ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این طرح تا قبل از اربعین انجام می‌شود.   بهرام‌نیا ادامه داد: برای این طرح تا بهره‌برداری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

دیگر خبرها

  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور