Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خوش‌خبر درباره زمان شروع تمرینات تیم ملی والیبال ایران با توجه به شرایط جدید کشور و گسترش بیماری کرونا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، قرار بود ۱۶ فروردین‌ماه اردوی تیم ملی آغاز شود و ۳۰ بازیکن که از دل لیگ انتخاب شده بودند، به اردوی نخست دعوت شوند. همچنین قرار بود لژیونرها پس از پایان مسابقات خود، استراحت کوتاهی داشته باشند و سپس به اردو ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اما بعد از این که بحران ویروس کرونا در جهان پیش آمد و مشکلاتی در برگزاری مسابقات و لیگ‌ها به وجود آورد، فدراسیون جهانی نیز برنامه‌های تدوین شده قبلی خود را لغو کرد و مجبور به برنامه‌ریزی جدید شد. از جمله این تغییرات، زمان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال است که به بعد از بازی‌های المپیک موکول شد. هنوز هم احتمال تغییر زمان برگزاری بازی‌های المپیک وجود دارد اما چون هنوز تصمیم جدیدی در این مورد گرفته نشده، اولویت و هدف‌گذاری فدراسیون والیبال، بازی‌های المپیک است و بر این اساس سرمربی تیم ملی برنامه جدید خود را ارائه کرده است.

سرپرست تیم ملی گفت: قرار است اردوی تیم ملی نیمه اردیبهشت تشکیل شود و ۳۰ بازیکن در ۲ گروه به این اردو دعوت شوند. ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی به برگزاری اردوی خارج از تهران نیز تاکید دارد. جام واگنر را در برنامه داریم که هنوز از طرف مسوولین فدراسیون والیبال لهستان تغییری در این مسابقات داده نشده و با توجه به این که قبل از المپیک برگزار می‌شود، تورنمنت بسیار خوبی برای تیم ملی خواهد بود و فرصت مناسبی است که با لهستان، آرژانتین و تونس که تیم‌های المپیکی هستند، بازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، کل جهان شرایط خاصی دارد و نمی‌دانیم که در این وضعیت می‌توانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم یا نه، اما کولاکوویچ درخواست ۲ بازی تدارکاتی دارد که تلاش می‌کنیم تا این بازی‌های تدارکاتی را نیز برای تیم ملی مهیا کنیم.

وی درباره برگزاری اردو تیم ملی در خارج از شهر تهران، توضیح داد: این موضوع، در زمان برگزاری اردو مشخص می‌شود و اگر وضعیت تهران مناسب نباشد، اردو را در مکانی برگزار خواهیم کرد که درگیر مشکلات نباشیم.

خوش‌خبر درباره رصد آخرین وضعیت لژیونرهای والیبال ایران گفت: لژیونرهای ما نیز همانند بازیکنان داخلی، درگیر مسائل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند و پس از مشخص شدن برنامه باشگاه‌های خود، به کشور بازمی‌گردند تا پس از استراحت، در زمانی که سرمربی تیم ملی تعیین خواهد کرد، به اردو ملحق شوند.

کولاکوویچ تاکنون نیز این بازیکنان زیر نظر داشته و با آن‌ها در ارتباط بوده است و از عملکردشان در باشگاه‌ها نیز به خوبی آگاه است. سعید معروف کاپیتان تیم ملی هم بعد از تعطیلی لیگ چین، برای انجام کارهای شخصی خود به آمریکا رفت اما تمرینات خود را در آنجا پیگیری می‌کند، زیرا احتمال فراخوان از سوی باشگاه چینی برای این بازیکن وجود داشت.

خوش‌خبر تاکید کرد: فکر می‌کنم که لژیونرهای ما در ابتدای تشکیل اردو، شرایط بهتری نسبت به بازیکنان داخلی داشته باشند، چون لیگ برتر ایران با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تصمیم درستی که برای حفظ سلامت بازیکنان گرفته شد، زودتر از سایر لیگ‌ها پایان یافت و با توجه به شرایط جامعه و تعطیل بودن تمامی سالن‌های ورزشی و مراکز بدنسازی، احتمال دارد بازیکنان داخلی در این مدت از شرایط ایده‌آل دور شوند.

وی درباره وضعیت امیر غفور گفت: خوشبختانه باشگاه لوبه همکاری بسیار خوبی با این بازیکن داشت و اقدامات لازم برای رفع مصدومیت و به دست آوردن سلامتی او را انجام داد. غفور در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و بعد از بازگشت از ایتالیا، آخرین وضعیت آمادگی‌ او برای حضور در اردو بررسی خواهد شد و پس از تایید دکتر سیامک افروزی فیزیوتراپیست تیم ملی، به جمع ملی‌پوشان می‌پیوندد.

خوش‌خبر درباره قرارداد سرمربی تیم ملی که تا پایان بازی‌های المپیک است و نحوه حضور این مربی در لیگ ملت‌ها که قرار است بعد از المپیک برگزار شود، گفت: اینکه بعد از المپیک چه کسی تیم ملی را هدایت کند تصمیمی است که فدراسیون باید در هیات رییسه بگیرد و در حال حاضر به آن فکر نمی‌کنیم. اگر فدراسیون تصمیم بگیرد که تا پایان مسابقات سال ۲۰۲۰ با کولاکوویچ همکاری داشته باشد، می‌توان با یک متمم در قرارداد این مشکل را حل کرد.

منبع: فدراسیون والیبال برچسب‌ها ویروس کرونا امیر خوش خبر امیر غفور لیگ ملت‌های والیبال فدراسیون والیبال سعید معروف تیم ملی والیبال ایگور کولاکوویچ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امیر خوش خبر امیر غفور لیگ ملت های والیبال فدراسیون والیبال سعید معروف تیم ملی والیبال ایگور کولاکوویچ آرژانتین تونس آمریکا ایتالیا ویروس کرونا امیر خوش خبر امیر غفور لیگ ملت های والیبال فدراسیون والیبال سعید معروف تیم ملی والیبال ایگور کولاکوویچ فدراسیون والیبال بازی های المپیک سرمربی تیم ملی خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن که در مرحله گروهی نیز دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفته بودند (۱ برد برای پاری سن ژرمن، ۱ تساوی)، در مرحله نیمه‌نهایی بار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و با برگزاری دو بازی، تکلیف یکی از بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ مشخص شد. پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه نهایی شد. در سمت مقابل، دورتموند نیز در جدالی نزدیک و جذاب، اتلتیکو مادرید را ۴-۲ شکست داد و با برتری ۵-۴ در مجموع، به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!  دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

بر این اساس، دو تیم بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار کننده اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی خواهند بود و تکلیف دیگر بازی این مرحله، امشب پس از پایان جدال بایرن مونیخ - آرسنال و منچسترسیتی - آرسنال مشخص خواهد شد.

تاریخ برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی

بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ بازی‌های دور برگشت نیز برای یک هفته بعد (روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده‌اند. بازی فینال نیز قرار است شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. 

گفتنی است بر اساس برنامه، اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت بین دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.

تقویم بازی‌ها رفت نیمه‌نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 11 و 12 اردیبهشت 1403 برگشت نیمه‌نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 18 و 19 اردیبهشت 1403 فینال: شنبه 12 خرداد 1403 نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا   میزبان رفت میزبان برگشت
بازی اول دورتموند پاری سن ژرمن
بازی دوم بازی اول 1/4 (برنده آرسنال-بایرن مونیخ) بازی سوم 1/4 (برنده رئال مادرید-منچسترسیتی)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا