Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@16:22:53 GMT

بخشش کرایه اسفند ماه یک واحد تجاری در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۷۰۸۵

بخشش کرایه اسفند ماه یک واحد تجاری در مشهد

مرتضی رمضانی یکی از همشهریانی است که در این شرایط به فکر هموطن خود است و کرایه این روزهای واحدهای تجاری خود را به مستاجرانش بخشیده است.

به گزارش قدس آنلاین، کرونا که به ایران آمد، این پویشها و هشتگ‌ها بودند که هم‌راستا با کرونا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شدند و امید را به دل همه تزریق کردند.

در این میان پویش‌های «بخشش اجاره» امید را به دل مستاجرانی که اجاره بهای خانه و مغازهاش به خاطر کرونا، عقب افتاده بود، بیشتر به چشم آمد، مستاجرانی که به خاطر کرونا مغازه‌هایشان بسته شده بود و نگران اجاره بهای ماهانه شان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی رمضانی یکی از همشهریانی است که در این شرایط به فکر همشهریان خود است و کرایه این روزهای واحدهای تجاری خود را به مستاجرانش بخشیده است.

وی با اشاره به وضعیت موجود و لزوم ماندن افراد در منزل اظهار کرد: با توجه به اینکه در این شرایط نان آور خانواده در فشار است و باید در منزل بماند، بنابراین هر کدام از ما باید کاری انجام دهیم.

وی گفت: کار خداپسندانه‌ای است که نه تنها بنده، بلکه همه باید این کار را انجام دهیم و در این شرایط هوای هم را داشته باشیم، چراکه چنانچه ما کاری انجام دهیم خدا هم ۱۰۰ برابر آن را به ما می‌دهد.

اما او تنها صاحب مغازه‌ای نیست که در روزهای کرونایی، هوای مستاجرانش را دارد. بسیاری از صاحبخانه‌ها هم اجاره بهای مستاجرشان را بخشیدهاند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واحد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دستورکار نشست علنی به این شرح است:   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن   گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد دلیل کمبود دارو و گرانی تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور   همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی   گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی اعاده شده از شورای نگهبان   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار   گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس تی سی) به داوری   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها   گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده (۴۸) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورذد طرح استفساریه جز (۱) بند (الف) ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

دیگر خبرها

  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد