Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری ظهر دوشنبه در ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا شهرستان زنجان با بیان اینکه تاکنون دو نقاهتگاه در شهر زنجان تدارک دیده شده است، افزود: نیازمند این هستیم تا خیران نیز برای تجهیز هر چه بیشتر این نقاهت‌گاه‌ها پای کار بیایند و نیروهای داوطلب برای فعالیت در آن‌ها وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شایعه منتشر شده در فضای مجازی پیرامون انتقال بیماران کرونایی سایر استان‌ها به زنجان اشاره کرد و گفت: چنین چیزی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست؛ چرا که پروتکل‌های وزارت بهداشت نیز اجازه انتقال بیماران را نمی‌دهد.

فرماندار زنجان به پویش‌های شکل گرفته در شهر زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: جوانان، فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد، نیروهای بسیج، هیات‌ها، مساجد و ایثارگران با فعالیت‌های داوطلبانه و موثر خود، اثر قابل توجهی در جامعه گذاشته‌اند.

عسگری با بیان اینکه مشارکت مردم در مسائل، از جمله فعالیت‌هایی که از سوی نیروهای دوطلب برای مهار ویروس کرونا شاهد آن هستیم، آثار بسیار بزرگی دارد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته اقدامات مختلفی در سطح شهر زنجان برای مقابله با بیماری کرونا انجام شده است که گام اول آن شامل گندزدایی از معابر و میادین بود که با مشارکت نیروهای مردمی در کنار نیروهای سپاه و ارتش در حال انجام است.

فرماندار شهرستان زنجان به درخواست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مبنی بر تعطیلی بازار و واحدهای صنفی به غیر از واحدهای عرضه مواد غذایی اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه بخشی از اصناف در شهر زنجان در این زمینه رفوزه شدند و منافع کوتاه‌مدت اقتصادی خود را بر سلامت مردم ترجیح دادند ولی بخشی از اصناف نیز با همراهی که داشتند، واحدهای خود را تعطیل کردند.

عسگری با بیان اینکه با مشارکت اقشار مختلف مردم روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در زنجان تولید می‌شود، گفت: به لحاظ تولید مواد و ژل‌های ضدعفونی کننده نیز وضعیت مناسبی داریم.

وی به لزوم مشارکت شهروندان در طرح غربالگری شناسایی بیماران کرونا تاکید کرد و افزود: با اینکه در مجموع، زنجان در این زمینه جزو استان‌های پیشرو است ولی مشارکت شهروندان زنجانی در این خصوص وضعیت مطلوبی ندارد.

عسگری در ادامه ضمن قدردانی از پویش‌های مردمی فعال، تصریح کرد: از همه امکانات موجود دستگاه‌ها در خصوص تهیه تخت، پتو و اقلام بهداشتی در تجهیز مکان‌های یاد شده استفاده می‌کنیم.

فرماندار زنجان از مردم فهیم این شهرستان درخواست کرد موضوع خطر ویروس کرونا را جدی گرفته و برای کمک به کادر پزشکی و پرستاران، از آمد و شد در سطح شهر خودداری کرده و در خانه بمانند.

عسگری با تاکید بر برنامه‌ریزی بهتر توسط وزارت بهداشت، از عموم هموطنان ساکن در شهرستان زنجان خواست به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

کد خبر 4880066

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری زنجان ستاد مقابله با کرونا رضا عسگری بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین استانداری سمنان شیراز زاهدان بیرجند مشهد شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید

دریافت 3 MB دریافت 1 MB دریافت 2 MB دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ساعتی قبل مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در سراسر کشور آغاز شد. تصاویری از این مراسم ببینید.

کد خبر 845091 منبع: فارس برچسب‌ها دفاع - رژه خبر ویژه دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در زنجان
  • ببینید | تیپ زرهیِ ارتش به میدان آمد؛ تصاویری از رژه نیروهای مسلح در زنجان