Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@06:20:03 GMT

دسیسه شیطانی پویا در خانه خاله اش / آن شب میهمانی بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۷۵۹۷

دسیسه شیطانی پویا در خانه خاله اش / آن شب میهمانی بود

حوادث رکنا: پسر جوان با همدستی دوستانش در یک سناریوی حرفه ای دست به سرقت خانه خاله اش زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: دوازدهم آذر ماه یکی از شهروندان با حضور در کلانتری 164 قائم (عج) ماموران را در جریان سرقت منزلش واقع درمحله اقدسیه قرار داد و پرونده اولیه در این تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس اگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شاکی پس از حضور پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهارداشت، روز پنجشنبه 7 آذر ماه در منزل خواهرم واقع در محله چیتگر میهمان بودیم که حدود ساعت 11 شب یکی از همسایگان با من تماس گرفته و گفت، در  آپارتمان من باز می باشد و از او خواهش کردم به منزل رفته و بررسی های لازم را انجام دهد که پس از ورود وی به آپارتمان من وقتی متوجه به هم ریختگی وسایل منزل می شود بلافاصله با کلانتری 164 قائم (عج) تماس گرفته و اعلام سرقت می کند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی در اظهارات خود گفت، زمانی که به منزل رسیدم متوجه شدم گاو صندوقی که در اتاق خواب بوده و اموال و مدارکم که در آن داشتم از قبیل طلاجات وکلیه مدارک هویتی و وجه نقد به ارزش سه میلیارد ریال به سرقت رفته است .

سرهنگ دستخال بیان داشت: پس از اظهارات شاکی کارآگاهان به محل سرقت اعزام شدند و با توجه به نوع سرقت احتمال وقوع سرقت توسط یکی از آشنایان و بستگان مال باخته قوت گرفت که مجددا شاکی به پلیس آگاهی دعوت و از وی تحقیقات جامعی صورت گرفت.

این مقام پلیسی ابراز داشت: و در این مرحله مال باخته گفت، روزی که به منزل خواهرم رفته بودم سوئیچ خودرو ام را به خواهر زاده ام به نام پویا 32 ساله برای نصب سیستم صوتی تحویل دادم که پس از نصب سیستم صوتی سوئیچ را بازگردانده و با اینکه همسر وفرزندش آنجا بودند از منزل خارج و دیگر تا آخر شب که برگشتم او را مشاهده نکردم و از طرفی دسته کلید آپارتمانم در داخل خودرو و در جای خاصی قرار داشت جابجا شده بود.

وی با بیان اینکه با اظهارات شاکی کارآگاهان با یکسری اقدام پلیسی و با بررسی میدانی و پایش تحقیقات میدانی متوجه شدند سرقت توسط 3 سارق انجام گرفته است، ابزار داشت: با هماهنگی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران یکم اسفندماه پویا به عنوان اولین مظنون به پایگاه یکم دعوت شد که پس از چندین بار تحقیقات و بازجویی با توجه به اظهارات ضد و نقیض در نهایت لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی افزود: پویا به کارآگاهان گفت، دسته کلید منزل دایی ام را از خوردوی ایشان برداشته واز عدم حضور وی سوئ استفاده کردم و پس از تکثیر کلید با دو تن از دوستانم به نام های کامران و سیروان گاو صندوق دایی ام را سرقت و بلافاصله به سمت کرج حرکت کردیم و در محلی خلوتی در ان را باز کرده و اموال با ارزش داخل آن را تقسیم کردیم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت : با اعتراف صریح پویا هر دو همدست وی نیز در چهارم اسفند ماه دستگیر شدند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای کشف اموال سرقتی در اختیار تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث سرقت منزل آپارتمان اخبار حوادث سرقت کرج همدستی پسر جوان میلیونی فیلم کرونا عکس بیمارستان ویروس پرستار مردم تلگرام کرونا در ایران تهران پایگاه یکم پلیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان