Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:31:42 GMT

نظارت بر تعطیلی اماکن ورزشی در نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۸۰۰۴

نظارت بر تعطیلی اماکن ورزشی در نوروز ۹۹

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: سازمان ورزش ذیل معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌هایی را برای نوروز شهروندان تدارک دیده که یکی از آن‌ها برگزاری لیگ بازی‌های مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: 100 قسمت کلیپ برای ورزش در خانه تهیه شده است و همکاران من کیفیت را متعادل کردند تا مصرف زیاد اینترنت نداشته باشد و برای برقراری ارتباط تلویزیونی با صدا و سیما صحبت کردیم تا ارتباط خود را با شهروندان حفظ کنیم.

محسنی بیان کرد: حدود ۲۰۰ مجموعه ورزشی در اختیار مناطق است که ۸ گروه ویژه تعطیلی آن‌ها بررسی می‌کنند تا شیوع کرونا از مراکز و مکان‌های ورزشی اتفاق نیافتد و پس از حل بحران کرونا ورزش از نو را با گردهمایی ویژه انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: برنامه‌ای خواهیم داشت برای بانوان که در نظر داریم در کنار دریاچه چیتگر برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: با توجه به شرایط پیش آمده قرار شد در مدت زمان پلمب بودن ورزشگاه‌ اسناد آن‌ها پیش ما بماند و تا زمان کرونا این اسناد وصول نشود.

محسنی بیان کرد: در حال حاضر ورزشگاه در اختیار ماست و هیچ گونه وجهی دریافت نمی‌شود و در حوزه نظارت در ایام نوروز بر تعطیل ماندن مجموعه‌های ورزشی نظارت کامل داریم و اگر تخلفی در ورزشگاه‌های خصوصی انجام شود، اطلاعات آن‌ها را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان تهران قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت شهری شهرداری تهران سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری

محمد ثابت اقلیدی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: سعدی شیرازی بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در سفر گذراند و حکایت‌های خود از اندوخته‌های سفر را در اشعار خود بیان کرد.

او، هم‌نشینی با مردم را از ویژگی‌های بارز این شاعر بزرگ دانست و گفت: آرامگاه سعدی پس از حافظیه دومین مکان گردشگرپذیر کشور محسوب می‌شود و در نوروز گذشته بیشترین میزان گردشگری را داشته است.

ثابت اقلیدی اضافه کرد: در نوروز امسال حافظیه در صدر آمار بازدیدکنندگان نوروزی قرار داشت و آرامگاه سعدی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تخت جمشید جایگاه سوم را از آن خود کرد؛ این نشان از علاقمندی مردم ادب دوست به مفاخر فرهنگی ایران دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: برنامه مدونی برای استانداردسازی اماکن گردشگری استان داریم که برای تحقق این امر از کمک نخبگان استفاده خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر