Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون دادگستری لرستان گفت: رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات آبان‌ماه امسال در دادگستری شهرستان خرم‌آباد انجام شد.

حجت‌الاسلام  علی سبزواری بیان کرد: در بازه زمانی ده روزه که به‌طور میانگین در هر روز با صرف شش ساعت به اتهامات ۶۵ نفر از متهمان اغتشاشات آبان‌ماه امسال رسیدگی قضایی صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین عناوین اتهامی متهمان مذکور اخلال در نظم عمومی، تمرد نسبت به مأمورین؛ تحریق بانک و تحریق شهرداری است که البته بیش از ۹۰ درصد از این متهمان به اتهام اخلال در نظم عمومی محاکمه شدند.

سبزواری ادامه داد: این جلسات رسیدگی ضمن حضور نماینده دادستان مرکز استان و برخی وکلاء مدافع متهمان در فضایی کاملاً  آرام و غیر مشوش برگزار شده و متهمان به‌راحتی از اتهامات وارده دفاع کردند.

معاون فرهنگی دادگستری لرستان با یادآوری این‌که دادگاه فرصت کافی جهت دفاع از خود را در اختیار متهمان قرار داده است، بیان کرد: رسیدگی به اتهامات ۷۰ نفر از متهمان اغتشاشات آبان‌ماه امسال در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اغتشاشات دادگستري لرستان اغتشاشات آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش ایسنا،حمید القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۲۷ هزار لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی،القاصی مهر گفت: با گزارش ماموران انتظامی در خصوص کشف سوخت قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

انتهلای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد