Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تبریز از تصویب بودجه سه هزار و 600 میلیارد تومانی سال۹۹ شهرداری تبریز خبر داد.

بهروز مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بودجه سال ۹۹شهرداری تبریز با رقم سه هزار و 600 میلیارد تومان تصویب شد.

وی افزود: بودجه سه هزار و 600 میلیارد تومانی سال ۱۳۹۹ شهرداری تبریز، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته پس از سلسله جلسات متعدد با حضور اعضای هیات تطبیق و رفع ایرادات، با تایید فرماندار تبریز تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از کل رقم ۳۸ درصد جاری و ۶۲ درصد عمرانی لحاظ شده است.

فرماندار شهرستان تبریز ادامه داد: از ویژگی‌های بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تبریز، عملیاتی بودن و شفافیت بودجه می باشد که اولین بار بصورت برنامه محور، محله محور و پروژه محور تدوین شده است.

مهدوی، از زحمات مجموعه قضایی، اعضای شورا اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهرداری و کمیته بررسی بودجه فرمانداری تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز بودجه شهرداری برنامه فرماندار شهرستان تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی شورای شهر تبریز شهرداری تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته

مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه ۶ بافت فرسوده است، اظهار کرد: ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده رو به طول ۱۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تاکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در منطقه ۶ اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه ۶ حفر شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومتر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه ۶ شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.

کد خبر 747272

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم