Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:51:01 GMT

محدودیت فعالیت تجاری در فردیس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۸۷۱۹

محدودیت فعالیت تجاری در فردیس

به دستور دادستان عمومی و انقلاب فردیس فعالیت اصناف شهرستان محدود می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس،  حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، طی ابلاغی به اتاق اصناف شهرستان فردیس دستور محدود شدن فعالیت  اصناف را صادر کرد. 

وی با اشاره به محدودیت فعالیت کسبه شهرستان‌های شهریار و ملارد و احتمال تراکم جمعیت در خیابان‌های اصلی فردیس، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،  فعالیت تجاری  کسبه از سه راه حافظیه تا فلکه پنجم در فردیس، و خیابان هدایتکار مشکین دشت در محدوده سمساری فروشی‌ها، را از ساعت ۸ صبح تا ۱۷  اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دستور دادستان فردیس، فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل جاده ملارد و  مشاوران املاک فردیس و مشکین دشت تا ۲۰ فروردین تعطیل اعلام شد.

جهانشاهلو بر ضرورت همکاری بیشتر نیروی انتظامی، شهرداری، اتاق اصناف و اتحادیه ها در جهت کاهش تردد شهروتدان تاکید کرده است. 

وی همچنین در ادامه بر لزوم استمرار تعطیلی اماکن ورزشی،  چایخانه ها و گیم نت‌ها  تاکید کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیت فعالیت تجاری تراکم جمعیت دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت:دستورات لازم در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر را با قید فوریت صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۸ فروردین ماه با اشاره به صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر، اظهار کرد: به موضوع آب شرب شهروندان شهرستان رودسر ورود قاطع شود تا نگرانی شهروندان در این خصوص مرتفع و هم چنین افرادی که در توزیع آب آشامیدنی نقش و مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند.

وی به لحاظ اهمیت این موضوع در تماس تلفنی با مدیر عامل آب و فاضلاب استان خواستار اقدامات لازم در راستای حل این معضل با قید فوریت شد تا هر چه زودتر موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، رئیس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی ضمن نظارت بر رفع سریع این مشکل، با مسئولانی که در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • فعالیت تجاری گمرکات خوزستان در ایام نوروز
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند