Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@16:13:46 GMT

شبکه دو به مخاطبان اصلی خود وفادار است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۸۸۱۴

شبکه دو به مخاطبان اصلی خود وفادار است

مدیر شبکه دو معتقد است هر چند در شرایط امروز مهندسی کنداکتور و برنامه ریزی پخش در شبکه دو بسیار پیچیده است؛ اما ما هنوز به برخی مخاطبان اصلی و همیشگی خود وفادار مانده ایم.

محمدرضا جعفری‌جلوه در گفت‌و‌گو با روزنامه هفت صبح پیرامون پخش سریال‌های خارجی درجه یکی که در گذشته پخش می‌شد گفت: امروز به اندازه دیروز امکانات کافی برای تامین سریال خارجی خوب وجود ندارد؛ هم از لحاظ بودجه ریالی و هم ارزی محدودیت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه بنا به ضرورت های فرهنگی مدت مدیدی است که به سمت تولید سریال های نمایشی ایرانی رفته ایم تا علاوه برآن فرصت را به قدر مقدور برای سازندگان داخلی نیز مهیا کنیم.

او در توضیحی بیشتر افزود: به هرحال آثار ایرانی از لحاظ فرهنگی تاثیر خاص خودش را دارد. البته اخیرا سریال خارجی «روزهای زندگی» مجدداً درحال پخش است که هرچند کیفیت نسخه های موجود آن پایین است اما به هرحال خاطره انگیز است. در مورد پنج شنبه شب ها که فیلم سینمایی پخش می شد واقعیت این است که ما از ساعت 23:45 به بعد می توانیم آنتن را در اختیار داشته باشیم.

جلوه در ادامه بیان کرد: واقعیت این است که در شرایط امروز مهندسی کنداکتور و برنامه ریزی پخش در شبکه دو بسیار پیچیده است. این مطلب را به عنوان کسی که تجربه حضور در شبکه های مختلف سیما را داشته، می گویم. ما هنوز به برخی مخاطبان اصلی و همیشگی خود وفادار مانده ایم. صبح ها برای مخاطب خردسال و در بخش عصرگاهی، برنامه های کودک و نوجوان را هنوز داریم. فصل متفاوتی از محله گل و بلبل را با نام بچه محل در لیست پخش داریم و فصل سوم آن را که ان شاء الله در 100 قسمت برای سال 99 آماده پخش می کنیم. اینها وفاداری شبکه نسبت به برخی مخاطبان اصلی خود است.

لینک کوتاه: asriran.com/00313J

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شبکه دو تلویزیون مخاطبان اصلی شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو